• Skumboll

Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**

Sugen på fika?
    ...såklart!

Tidigare trådar:
    DEL 3: beta.familjeliv.se/Forum-11-264/m25866019.html
    DEL 2: www.familjeliv.se/Forum-11-234/m22764213.html
    DEL 1: www.familjeliv.se/Forum-11-234/m19798099.html

Andra trådar:
    Prat: beta.familjeliv.se/Forum-11-264/m27723594.html
    BF: www.familjeliv.se/Forum-11-234/m25865878.html
    Dop & namncermoni: www.familjeliv.se/Forum-3-21/m27659742.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-03 19:41
    Recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m29416411.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 10:12
    Bloggtråd: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m29430053.html

• Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**
  • Duntoffla
    Skriver det här också...Jag har som sagt fått Me & I kläderna idag och tar med dessa på tisdagsfikan till de som kommer. För de som inte kan får vi lösa det på annat sätt annan dag. Sista betalningsdag på faktura är 1 april.

• aiobi

oj nu var det mycket på en gång!

vixi o alla andra vikinglinekryssare: Kanske faller det sig naturligt med två datum om vi ger två förslag på dagar? Jag kan ev överväga att ta siri i sele, eller åtminstone en sulky. Men eftersom man ändå inte kan prata med 15 pers samtidigt så skadar det ju inte om vi tex äter i två omgångar heller..

dunis+vixi ang me&I jag åker bort nästa vecka och sen är det snart 1:a april, om det är ok vixi och om du träffar dunis på tis skulle du kunna tänka dig ta min klänning med eftersom du bor här i krokarna så kan jag kanske bara svänga förbi nåndag (lite lättare än att bara svänga förbi ingarö..)

Har sett P.S i love you och kan varmt rekommendera den filmen!!

• Tejja

Jag vill gå på Ps I love you.
    Men Alva fyller år då och jag tror att hon vill bli hämtad klockan 13 den dagen...

• Duntoffla
    Tejja skrev 2008-03-13 20:44:44 följande:
    Jag vill gå på Ps I love you.Men Alva fyller år då och jag tror att hon vill bli hämtad klockan 13 den dagen...
     Den kanske går någon annanstans någon annan dag
  • Chrizzy

Jag vill fika på Dieselverkstaden i Sickla (Voltaires fik) tisdag 18/3 kl 11.30. ( Vi är nog kvar om ngn kommer senare):

Dunis och Noel
    Fiffiluran (Sara) och Elvis
    Ammi: (Ammi o Nellie)
    Chrizzy & Felix mina kläder kan du ta med
    Tejja o Neah

• Chrizzy

Ska ha ett tupperwareparty hos mig den 27/3 kl 19.00
    Någon som har lust att komma? osa senast den 24/3
    Namn:

• mammelimam

Jag vill fika på Dieselverkstaden i Sickla (Voltaires fik) tisdag 18/3 kl 11.30. ( Vi är nog kvar om ngn kommer senare):

Dunis och Noel
    Fiffiluran (Sara) och Elvis
    Ammi: (Ammi o Nellie)
    Chrizzy & Felix mina kläder kan du ta med
    Tejja o Neah
    septembermamma & Frans

• Vixi

KRYSSNING

Härmed föreslås två datum, tror det blir enklare att inte vara så många i stöten. Ni kan väl skriva upp er på det datum ni helst åker men även skriva dit om det andra passar er (inom parantes) om vi ev måste omfördela lite för att få till två resor? (man får såklart åka på båda om man vill )

kryssning onsdagen den 26/3:

kryssning onsdagen den 9/4:

Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**