• Skumboll

Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**

Sugen på fika?
    ...såklart!

Tidigare trådar:
    DEL 3: beta.familjeliv.se/Forum-11-264/m25866019.html
    DEL 2: www.familjeliv.se/Forum-11-234/m22764213.html
    DEL 1: www.familjeliv.se/Forum-11-234/m19798099.html

Andra trådar:
    Prat: beta.familjeliv.se/Forum-11-264/m27723594.html
    BF: www.familjeliv.se/Forum-11-234/m25865878.html
    Dop & namncermoni: www.familjeliv.se/Forum-3-21/m27659742.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-03 19:41
    Recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m29416411.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 10:12
    Bloggtråd: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m29430053.html

• Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**
  • Duntoffla
    Applemum skrev 2008-03-27 21:08:48 följande:
    Tjenare på er! Jag skulle gärna hänga på till skrapan men skolar in Hjalle på dagis så vet inte om jag kan (antagligen inte) men jag var där härromveckan och kan ju bara säga GOTT MEN KOM INTE DIT FÖR SENT!!! De finns plats för många men MÅNGA hittar oxå dit! Klockan 11 kan säkert va smart
     Tack för tipset!
    härlig skrev 2008-03-27 22:22:40 följande:
    Dunis och Vera, haha, han är verkligen lik mig när han ler. När han är sur är han sin pappa upp i dagen .
     Så klart!
  • mammelimam

Vi vill fika onsdagen 2 april:

VeraP (Verica & Milo)
    FL Lisa (Lisa och Alvin)
    emmli76 (Emma och Elvira)
    Zorn (Me and Mahi)
    härlig (Hedda & Callebus)
    dunis (Petra & Butterkakan)
    Chrizzy (Christine & Felix)
    septembermamma (Maria & Frans)

• mammelimam

Är det inga fler som vill hänga på den 9:e? Skulle tycka det var roligare att vara några fler!! Vad säger ni andra tre? (bättre med ett större gäng som ev kan dela upp sig vid ätandet i st?)

kryssning onsdagen den 9/4:
    septembermamma & Frans
    FL Lisa och Alvin
    Ammi: Ammi & Nellie kan bara detta datum
    Chrizzy & Felix

• FL Lisa
    mammelimam skrev 2008-03-28 12:17:22 följande:
    Är det inga fler som vill hänga på den 9:e? Skulle tycka det var roligare att vara några fler!! Vad säger ni andra tre? (bättre med ett större gäng som ev kan dela upp sig vid ätandet i st?)kryssning onsdagen den 9/4:septembermamma & FransFL Lisa och AlvinAmmi: Ammi & Nellie kan bara detta datumChrizzy & Felix
    jag håller med. är det ingen fler som är intresserad kanske vi skulle testa med ett annat datum? eller kanske skippa det..snart börjar ju picknick-säsongen
  • fiffiluran

jag tycker det är ett väldigt trevligt initiativ med kryssning men jag känner, av nån konstig anledning, obehag av att befinna mig på större båtar.. så därför följer inte jag och elvis med. Men som Lisa säger, snart är picknicksäsongen här och då kommer jag vara en av dom första att signa mig på fikalisan!

• Duntoffla
    fiffiluran skrev 2008-03-29 00:17:33 följande:
    fikalisan= fikalistan...
    Fika och Lisa= fikalisan

Tycker också att det är ett trevligt initiativ men kryssningar är helt enkel inte min grej. Hänger dock gärna med på picknick senare i vår
  • Zorn

Vera - Mig spelar det ingen roll alls. 11 är kanske säkrast om vi skall få plats?  Skall vi säga Götgatan Stories inne på Skrapan (nedervåningen)?

♥♥ M A H I ♥♥
  • Vixi

hemma äntligen, nu jäklar vill vi fiiiiiika!!

attans med kryssningen, det verkar vara för stort projekt att styra upp.. de som vill får väl åka när de vill

Har ni slopat Täby C? eller var det en annan fikadag? Vad gäller?

Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**