• Skumboll

Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**

Sugen på fika?
    ...såklart!

Tidigare trådar:
    DEL 3: beta.familjeliv.se/Forum-11-264/m25866019.html
    DEL 2: www.familjeliv.se/Forum-11-234/m22764213.html
    DEL 1: www.familjeliv.se/Forum-11-234/m19798099.html

Andra trådar:
    Prat: beta.familjeliv.se/Forum-11-264/m27723594.html
    BF: www.familjeliv.se/Forum-11-234/m25865878.html
    Dop & namncermoni: www.familjeliv.se/Forum-3-21/m27659742.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-03 19:41
    Recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m29416411.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 10:12
    Bloggtråd: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m29430053.html

• Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**
  • junibarn76
    Plutt skrev 2008-04-02 09:35:59 följande:
    Är det någon som skulle kunna tänka sig att inboxa mig sitt nummer? Så att jag kan få lite hjälp om jag skulle virra bort mig totalt, har uruselt lokalsinne...
    Jag inboxade också dig nyss. Jag kollade och har faktiskt Duntofflas nummer i min mobil sedan den gången vi skulle fika som gravida...fast då såg hon till att föda barn den dagen istället för att fika om jag inte minns fel
    Mamma till världens vackraste Elvira
  • Duntoffla
    junibarn76 skrev 2008-04-02 09:40:37 följande:
    Jag inboxade också dig nyss. Jag kollade och har faktiskt Duntofflas nummer i min mobil sedan den gången vi skulle fika som gravida...fast då såg hon till att föda barn den dagen istället för att fika om jag inte minns fel
    Haha...ja, jag tyckte att det var roligare än att träffa er
  • FL Lisa

vi får se om vi hinner till 13...jag och alvin tänkte promenera till skrapan från Solna och jag har ingen aning om hur länge de kan tänkas ta...och vi är inte direkt färdiga för avfärd härifrån än på ett tag heller

tänkte bara påminna dig duntoffla om mina meandi-kläder...så du kommer ihåg att det med dom på fikat.

• Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-04-02 10:52:44 följande:
    vi får se om vi hinner till 13...jag och alvin tänkte promenera till skrapan från Solna och jag har ingen aning om hur länge de kan tänkas ta...och vi är inte direkt färdiga för avfärd härifrån än på ett tag heller tänkte bara påminna dig duntoffla om mina meandi-kläder...så du kommer ihåg att det med dom på fikat.
     Jajamen, de ligger i vagnen redan! Hurtigt att gå så långt.
  • Chrizzy

flyttar fram listan. ska vi ha kvar detta datum eller byta.
    skulle verkligen vilja åka. inga fler som kan eller vill???

kryssning onsdagen den 9/4:
    septembermamma & Frans
    FL Lisa och Alvin
    Ammi: Ammi & Nellie kan bara detta datum
    Chrizzy & Felix

• FL Lisa

tror vi hoppar kryssningen och satsar på vanligt fika och picknickar istället

kryssning onsdagen den 9/4:
    septembermamma & Frans
    Ammi: Ammi & Nellie kan bara detta datum
    Chrizzy & Felix

• Finbus

Är det någon mer än mig som behöver till IKEA, Babyland mm nästa vecka och kan tänka sig en fika i Barkaby?

• mammelimam
    Chrizzy skrev 2008-04-03 12:12:09 följande:
    flyttar fram listan. ska vi ha kvar detta datum eller byta.skulle verkligen vilja åka. inga fler som kan eller vill???kryssning onsdagen den 9/4:septembermamma & FransFL Lisa och AlvinAmmi: Ammi & Nellie kan bara detta datumChrizzy & Felix
    Vi kan väl göra ett nytt försök, med ett nytt datum, om ett tag igen? Det skadar ju inte om det är lite mer vår när vi åker heller. Vi hoppar också nästa onsdag.
  • mammelimam
    Finbus skrev 2008-04-03 21:58:18 följande:
    Är det någon mer än mig som behöver till IKEA, Babyland mm nästa vecka och kan tänka sig en fika i Barkaby?
    Åh det låter som ett bra förslag... men sambon är bortrest hela veckan så jag är billös.Fundersam
  • FL Lisa
    Finbus skrev 2008-04-03 21:58:18 följande:
    jag hakar gärna på en fika där...bara den inte är allt för tidigt på morgonen.
    Kan dock inte på torsdag men alla andra dagar fungerar bra
Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**