• michiara

70-tals fest

Fyller 30 om en månad och tänkte bjuda hem lite folk. Vore roligt att ha lite 70-tals tema över det hela eftersom jag är född på 70-talet om än dock lite sent själv har jag ingen som helst koll på vad som populärt då etc så jag vill ha lite tips någon speciell mat? musik har jag iaf ordnat.. tror jag.. vet inte riktigt vad som var populärt då heller, jaa jag vet att jag är ute har fixat en skiva som heter absolute hits of the 70's ellr nåt sånt. Men kom igen, kläder? mat? musik? inredning?

Alla magsjukor = Inte vistas bland andra på minst 48 timmar, det ska väl inte vara så svårt.
  • Svar på tråden 70-tals fest
  • Lola Jämtland

Sööök på nätet gumman!

Ska se vad jag hittar....

//Här borde man skriva något intressant....
  • michiara
    Lola Jämtland skrev 2008-01-08 14:43:58 följande:
    Sööök på nätet gumman! Ska se vad jag hittar....
    hahaha jag haar sökt men hittar inget roligt Räcka ut tungan
    Alla magsjukor = Inte vistas bland andra på minst 48 timmar, det ska väl inte vara så svårt.
  • michiara
    Lola Jämtland skrev 2008-01-08 14:46:17 följande:
    Har inte kollat in länken men kika själv om det kan va nåt. www.berting.nl/seventies/
    åhh den ska jag kolla in, kikade bara som hastigast nu vad tufft det kan bli om man får till det
  • Lola Jämtland

Tipsar om www.bodega.se oxå.

Där kan du hitta ballonger, girlanger o annat!

• michiara
    Lola Jämtland skrev 2008-01-08 15:02:44 följande:
    Tipsar om www.bodega.se oxå. Där kan du hitta ballonger, girlanger o annat!
    Tack du ser ju vilken bra fest det kommer bli
  • Snax

Kanske lite Flower Powerstuk på festen - lättsamt, kärleksfullt och skönt avslappnat :)

• Lola Jämtland
    michiara skrev 2008-01-08 15:11:35 följande:
    Tack du ser ju vilken bra fest det kommer bli
    Ja jag ser ju det!
Svar på tråden 70-tals fest