• michiara

70-tals fest

Fyller 30 om en månad och tänkte bjuda hem lite folk. Vore roligt att ha lite 70-tals tema över det hela eftersom jag är född på 70-talet om än dock lite sent själv har jag ingen som helst koll på vad som populärt då etc så jag vill ha lite tips någon speciell mat? musik har jag iaf ordnat.. tror jag.. vet inte riktigt vad som var populärt då heller, jaa jag vet att jag är ute har fixat en skiva som heter absolute hits of the 70's ellr nåt sånt. Men kom igen, kläder? mat? musik? inredning?

Alla magsjukor = Inte vistas bland andra på minst 48 timmar, det ska väl inte vara så svårt.
  • Svar på tråden 70-tals fest
  • Lilla78

JAg ska kolla svärmors garderob tyvärr var hon typ 55kg tung på den tiden och väntade ju definitivt inte barn Micke kom iofs mars 80. Så har jag tur...

Hon kanske har megautsvängda byxor.

• Lola Jämtland
    Lilla78 skrev 2008-01-08 17:21:05 följande:
    Lola!Jag bara orkar inte det.Fast tanken hade inte slagit mig heller. kan man sälja gamla fula bruna tallrikar med gula ringar runt kanten? HUr skickar man det sen för att det inte ska gå sönder?
    Jag är säker på att du kan sälja de!
    Folk samlar på allt möjligt idag.

Men hur man packar o skickar...ja du, det vet jag inte.
    //Här borde man skriva något intressant....
  • Lola Jämtland

Så här tycker jag om Flygande Jacob:

• michiara

såna där bubbelpåsar måste ju gå jättebra att packa i

Lilla: Du får inte sälja dom före min fest

Alla magsjukor = Inte vistas bland andra på minst 48 timmar, det ska väl inte vara så svårt.
  • michiara

drinkar...det vore kanske gott med en san fransisco som välkomstdrink eller nåt eller vad det stod när jag läste snabbt på sidan

• michiara
    Lola Jämtland skrev 2008-01-08 17:23:24 följande:
    Så här tycker jag om Flygande Jacob:
    Det kommer finnas annan mat oxå
  • Lilla78

Måste till morsan och länsa hennes gamla skåp på dom där med gula randen-ringen runt så fula. Berättade för Bodil nu och hon skrattade och skulle kolla alla sina gömmor efter något roligt och passande.

Lovar jag ska inte sälja "skräpet"innan festen.

Men nu åkte vi på och diska. Lolas fel!!!!!

• michiara
    Lilla78 skrev 2008-01-08 18:02:03 följande:
    Måste till morsan och länsa hennes gamla skåp på dom där med gula randen-ringen runt så fula. Berättade för Bodil nu och hon skrattade och skulle kolla alla sina gömmor efter något roligt och passande.Lovar jag ska inte sälja "skräpet"innan festen.Men nu åkte vi på och diska. Lolas fel!!!!!
    Lola får stanna kvar och diska med oss
  • Lola Jämtland
    Lilla78 skrev 2008-01-08 18:02:03 följande:
    Måste till morsan och länsa hennes gamla skåp på dom där med gula randen-ringen runt så fula. Berättade för Bodil nu och hon skrattade och skulle kolla alla sina gömmor efter något roligt och passande.Lovar jag ska inte sälja "skräpet"innan festen.Men nu åkte vi på och diska. Lolas fel!!!!!
    Räcka ut tungan
Svar på tråden 70-tals fest