• michiara

70-tals fest

Fyller 30 om en månad och tänkte bjuda hem lite folk. Vore roligt att ha lite 70-tals tema över det hela eftersom jag är född på 70-talet om än dock lite sent själv har jag ingen som helst koll på vad som populärt då etc så jag vill ha lite tips någon speciell mat? musik har jag iaf ordnat.. tror jag.. vet inte riktigt vad som var populärt då heller, jaa jag vet att jag är ute har fixat en skiva som heter absolute hits of the 70's ellr nåt sånt. Men kom igen, kläder? mat? musik? inredning?

Alla magsjukor = Inte vistas bland andra på minst 48 timmar, det ska väl inte vara så svårt.
  • Svar på tråden 70-tals fest
  • michiara
    Snax skrev 2008-01-08 15:18:55 följande:
    Kanske lite Flower Powerstuk på festen - lättsamt, kärleksfullt och skönt avslappnat :)
    jaa det vore ju oxå häftigt
    Alla magsjukor = Inte vistas bland andra på minst 48 timmar, det ska väl inte vara så svårt.
  • Lilla78

Jag har skitfula glas i garage som jag fick av mamma och märk pappa efter dom när jag flyttade hit. Men dom är typiskt 70tals fula. Dom kommer jag över med! HAr säkert en massa porslin också innan det är klart som vi kan använda föratt sen bara kasta! Vi slipper alltså diska.

• Lola Jämtland
    Lilla78 skrev 2008-01-08 17:14:03 följande:
    Jag har skitfula glas i garage som jag fick av mamma och märk pappa efter dom när jag flyttade hit. Men dom är typiskt 70tals fula. Dom kommer jag över med! HAr säkert en massa porslin också innan det är klart som vi kan använda föratt sen bara kasta! Vi slipper alltså diska.
    Kasta! Är du galen?!
    Sälj det på Tradera!
    //Här borde man skriva något intressant....
  • michiara
    Lilla78 skrev 2008-01-08 17:14:03 följande:
    Jaaa vad bra det tas tacksamt emot haha

Åhh tack för alla sidor, ska lusläsa dom Jag hade ju gärna velat ha megautsvängda byxor på mig för jag tycker det är snyggt men jag har tappat bort mina jag hade och har ingen aning om vart jag kan hitta några, sy några kan jag inte heller haha
  • Wilmisen

Flygande Jakob är väl en typsik 70-tals rätt - och erhört gott!

(¯`°?.¸ ♥ Wilma 060219 ♥ ¸.?°´¯)
  • michiara
    Lola Jämtland skrev 2008-01-08 17:18:32 följande:
    Kasta! Är du galen?! Sälj det på Tradera!
    jaa du skulle tjäna massor
  • Lilla78

Lola!
    Jag bara orkar inte det.Fast tanken hade inte slagit mig heller. kan man sälja gamla fula bruna tallrikar med gula ringar runt kanten? HUr skickar man det sen för att det inte ska gå sönder?

• michiara
    Wilmisen skrev 2008-01-08 17:18:56 följande:
    Flygande Jakob är väl en typsik 70-tals rätt - och erhört gott!
    jaa det är jättegott tycker jag
Svar på tråden 70-tals fest