• Veronika28

Min hund bajsar blod!

Hej!
    Jag har en hund på 2 år som bajsar blod varje gång jag tar ut henne. Detta började igår kväll,jag gick upp för att ta ut henne som jag gör varje morgon och då såg jag att hon hade både bajsat och kräks på mattan.Jag blev orolig eftersom hon aldrig gjort detta för så jag gick ut med henne för att se om hon ville bajsa igen och det var då blodet kom. Bara blod och några små ben bitar. Dagen innan detta hade hon rotat i våra sopor och ätit upp köttbenen som funnit där. Kan hon ha blivit sjuk av det? Isåfall vad kan jag ge henne så att hon blir frisk,för hon verkar ha ont varje gång hon bajsar...

• Svar på tråden Min hund bajsar blod!
  • LillTållon

Dax att ringa en veterinär kanske!?

• Joppis

Har du inte ringt veterinär redan så gör det nu! *jisses*

• Veronika28

Jag kan inte ringa nån veterinär eftersom jag har henne på prov och ägaren säger att han inte har betalat nån försäkring .
    Jag är också lite orolig eftersom han nyss har berättat för mig att han inte har nån ägarbevis .

• Nilla2005

va fan har du inte ringt en veterinär för?????? Ben-bitar kan ju dra hål åp tarmar etc. Jösses...

31 maj föddes Världens sötaste Lill-Moa!! *Älskar!!!*
  • Nilla2005
    Veronika28 skrev 2008-01-10 17:33:59 följande:
    Jag kan inte ringa nån veterinär eftersom jag har henne på prov och ägaren säger att han inte har betalat nån försäkring .Jag är också lite orolig eftersom han nyss har berättat för mig att han inte har nån ägarbevis .
    vet du då är det så jäkla illa att du får stå ditt kast o betala för de kostnader det blir då, HERREGUD!!!
  • Nilla2005

*fly-förbannad på alla oansvariga djurägare det finns, på prov eller inte*

SUCK!!!!!

• Jan H

Det var den dåligaste ursäkt jag hört. Ge dig iväg till en vetrinär bums. Vem som äger hunden eller ej är skit samma, den behöver DIN HJÄLP

Veronika28 skrev 2008-01-10 17:33:59 följande:
    Jag kan inte ringa nån veterinär eftersom jag har henne på prov och ägaren säger att han inte har betalat nån försäkring .Jag är också lite orolig eftersom han nyss har berättat för mig att han inte har nån ägarbevis .
  • Veronika28

Jag trodde aldrig att hunden inte hade nån försäkring och att ägaren inte hade nån ägarbevis , han vissade mig försäkrings papper men jag visste inte att han inte hade betalat , sen jag skulle ha henne bara 4 dagar och efter fyra dagar ringer jag för att berätta att jag ville behålla henne men han svarade aldrig .
    Ringde flera dagar innan han svarade till nu när han berättade allt detta , vet inte vad jag ska göra med hunden nu jag kan väl inte försäkra en hund som inte står i mitt namn .

• Veronika28

Jan h
    jag skulle nu om jag kunde men jag har faktisk inga pengar just nu förstår du !!!!

• Psychadelia

spelar väl för 17 ingen roll med försäkring i ett sånt här fall!!! det är bara att åka till veterinären!

Svar på tråden Min hund bajsar blod!