saras måbra-tråd keeps going stronger
Jag är oxå med såklart!!!!
Du är en ÄNGEL SE! Tack för att du finns och stöttar oss! LOVE U!
Jag är oxå med såklart!!!!
Du är en ÄNGEL SE! Tack för att du finns och stöttar oss! LOVE U!
Hej tjejer!
En ny dag och nya tag! Försöker få mina små troll att sova en stund men det verkar gå sådär....Elliot ligger och skriker och när jag går in så bara flinar de båda två åt mig. Undrar varför de ska kämpa emot så när man ser att de är trötta? Ja ja! När de somnar ska jag gå ner och köra ett litet pass på min CT. De brukar inte sova mer än ca 30 min så det får bli ett pass på 20-25 min. I eftermiddag blir det prommis som vanligt!
Magda: Passa på att vila när du kan! Du behöver det som inte får sova på nätterna.
Har precis kört ett pass på CT:n på 20 min. 5 min uppvärmning, 11 min intervall (varannan min hårt, varannan lugnare) och 4 min nedvarvning.
Hej alla underbara tjejer!
Inkommen efter en promenad på 1½ h med vagnen! Ikväll ska jag äta kebabsallad! MUMS!
Magda: japp inget regn idag!
Hej tjejer!
Har kört ett pass på min CT nu. 20 min blev det. Ska försöka öka på passen gradvis. I eftermiddag blir det promenad med vagnen som vanligt.
Skit i släktingen SE! Hoppas du trots allt får en bra dag på jobbet!
Vad duktigt att du fick VG monchichii! Bra jobbat tjejen!
Magda: fetafärsbiffar, det lät gott! Hur gör du dem?
Jag har ätit tacos! MUMS!
Hej tjejer!
Krya på er ni som är sjuka. Idag har jag bara varit ute på en lugn promenad med en kompis, räknar det inte ens som motion. Maten har jag skött bra. I morgon är det vardag igen.
Nu är det snart dags att sova! KRAM OCH GODNATT!
BRA jobbat Magda! Vad duktig du är!
Jag borde oxå mäta mig....Jag väger mig på tisdagar men tjuvvägde mig i morse och det har gått neråt för mig oxå -1,1 men jag rapporterar ordentligt i morgon!
Nilla: Noja inte över gravkilona! Äter du sunt och rör så mycket på dig som du orkar så är det bra. Kilona kommer du bli av med sen. Tänk på att en hel del är ju bebis, moderkaka osv. Jag gick upp 24 kg!!! med mina två MEN efter tio dagar hade jag gått ner 22 utan ansträngning!
Nu har jag varit ute och gått en mil med vagnen. Hade tänkt köra ett pass på min CT i fördmiddags men just då ringde en kompis så det blev inte av. Men det får räcka med min prommis. Ikväll blir det fruktsallad framför tv:n och Idrottsgalan!