Inlägg från: Tindra04 |Visa alla inlägg
  • Tindra04

saras måbra-tråd keeps going stronger

Nilla: JA på slutet var det riktigt tungt! Fick ju två relativt stora bebisar (för att vara tvillingar) Tuva vägde 3100 och Elliot vägde 3500 ca så nog var det tungt alltid. Men sen är det ju mer än bebisen som jag skrev innan; moderkakan väger ju lite och så är det ju massor av vatten. Så NJUT av att vara gravid gumman!

Nu blir det snart fruktsallad och te i sängen framför tvn!

Tindra 04 - Stolt tvillingmamma till Tuva & Elliot
  • Tindra04

SE: usch vad hemskt! Är så glad att mina tvillingar stannade tiden ut i magen.

Hm igår tjuvvägde jag mig ju och då hade jag gått ner 1,1 kg sen förra veckan men idag när den riktiga vägdagen är har jag gått ner -2,2 kg! Totalt 4 kg på två veckor!

• Tindra04

6628: oj det var inte roligt! Massor av kramar till dig!

• Tindra04

Godmorgon tjejer!

Hoppas alla mår bra idag. Här är det bra, lite trött bara men det ska man väl vara som småbarnsmamma!

• Tindra04

Hm hade hoppats på att kunna ta ett pass på min CT men trollen verkar inte vilja somna. Ja ja får träna senare isf. Promenad i eftermiddag iaf.

• Tindra04

Grattis Annika!

• Tindra04

GRATTIS Annelie! Vad härligt!

Krya på dig Emmamaria.

Jag hann inte skriv igår. Gick min vanliga runda på en mil på eftermiddagen.

• Tindra04

Härligt SE! Du är verkligen en stark tjej! En riktig förebild för så många här inne både vad det gäller vikten och när det gäller att ta hand om B!

Har gått ca 5 km idag med vagnen. Nu blir det snart löksoppa och sen mys framför brasan!

• Tindra04

Hej tjejer!

Precis kommit in efter en promenad på 70 min med vagnen!

Om ca en timme kommer ett annat tvillingpar hit och hälsar på! De är bara en dag yngre än Tuva och Elliot!

Ha en trevlig söndag tjejer!

• Tindra04

Hej tjejer!

Detta har ni säkert skrivit om innan MEN vill någon vara snäll och dela med sig av en GOD och ENKEL pizzasallad?

Tack!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger