Inlägg från: Tindra04 |Visa alla inlägg
  • Tindra04

saras måbra-tråd keeps going stronger

Hej tjejer!

Vill bara säga att jag inte har glömt er. Är inne och läser i tråden varje dag men jag orkar inte skriva. Jag kämpar på med promenader och försöker tänka på vad jag stoppar i mig.

Just nu är barnen inne i en gnällig mammaperiod och jag är helt slut på dagarna när min man kommer hem. Jag hoppas att den här perioden snart ska gå över så att jag orkar ta tag i min vikt igen.

STOR KRAM till ER ALLA!

Tindra 04 - Stolt tvillingmamma till Tuva & Elliot
  • Tindra04

Evenstar: det såg riktigt gott ut!

Kakis: låter inte alls bra det där! Att inte kunna somna för att man är uppe i varv. Det låter rent farligt. Du måste försöka varva ner vännen.

Idag har jag varit ute på två promenader. En på fm i 1½ timme och en på em i 1 h och 20 min.

Min lilla skruttElliot har feber idag. Han har varit jätteledsen Hoppas att det beror på de två tänder som är på gång uppe.

• Tindra04

Shit vilken helvetesnatt! Elliot har haft hög feber och jag har spytt en gång och svimmat TRE! Nu är jag mörbultad, har ont i huvudet och vill bara soooova!

• Tindra04

Missi: Jag har som sagt gått igenom det du gör nu fast här var det ju fel på mannen! Vill du prata eller om du har frågor så finns jag här! STOR KRAM!

• Tindra04

Höll oxå på Perelli!

Nu blir det sängen här oxå. I morgon ska jag till Ikea med en kompis uuuutan barn Ska bli skönt att få komma iväg lite och vara jag och inte bara mamma.

• Tindra04

Wow SE! Vilken kille! Vad häftigt! Hoppas ni får det superdupertrevligt!

Jag tar det lugnt. Är fortfarande inte riktigt i form efter min maginfluensa eller vad det var i torsdags. Känner mig trött och sliten. Hm det har jag sagt länge nu ju! Kanske ska gå och kolla upp om det är ngt som fattas mig.

• Tindra04

Wow vad duktig du är Magda!

• Tindra04

Grattis Nillalalala! Vad roligt med bebis! Hoppas allt har gått bra!

SE: är så glad för din skull!

Nu ska jag snart klä på mig själv och barnen och gå till bvc.

• Tindra04

Hej tjejer!

Vi har oxå underbart väder här idag. Det var -10 grader vid sex nu är det nog -8 tror jag. Ska nog ta en promenad senare idag. Elliot är magsjuk och har spytt och bajsat hela natten. Vi får väl isolera oss idag, är nog ingen som vill träffa oss. Men en promenad ska vi väl kunna ta.

SE: är så otroligt glad för din skull. Du är verkligen värd detta.

Jag har inte ätit ngt godis på hela året! Mamma och pappa kom hit med varsitt påskägg till mig och gubben. Jag tackade för mitt och sa att de gärna fick äta upp det själva.

• Tindra04

SE: TACK vad glad jag blir!

• Tindra04

Jag hänger på Magda och Betty! Nu SKA vi fixa detta! Nu kör vi hårt!

• Tindra04

Monsa: Wow! Tjugo kilo! Kanonbra ju! Grattis!

Grattis ni andra som oxå har gått ner.

Kaya: jag är PRECIS likadan. Jag har liksom inget mellanläge. Antingen så är jag superduktig eller så är jag superkass. Varför kan man inte hitta ett mellanläge?

• Tindra04

Jessi74: mums det lät gott!

Hur gör ni era smoothies tjejer?

Jag har precis tränat 25 min på min CT

• Tindra04

Godmorgon tjejer!

Jag ÄLSKAR advokado! Jag äter den som den är med sked.

Tack för receptet Magda! Använder du frysta bär?

Har haft två bra dagar matmässigt. Igår fick jag äntligen ändan ur och tog fram min CT igen. Orkade bara 25 minuter men det var ju ett tag sen jag tränade så.

Nu sitter jag och öter frukost.

• Tindra04

Hej tjejer!

Ska hälsa från SE att hon är sjuk. Feber och ont i halsen. Men resan hade varit bra.

• Tindra04

Hej tjejer!

Är inne och läser varje dag men hinner inte alltid skriva. Har fullt upp med mina två små troll.

Grattis till alla minus! Jag har oxå gått ner -1,1 kg sen förra veckan så nu är jag på gång igen! Har dock oxå blivit förkyld
    Vaknade i morse med ont i halsen, huvudvärk och värk i kroppen. Det får bli en lugn dag idag.

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger