saras måbra-tråd keeps going stronger
Hänger på! Mars, wow längtar. Förhoppningsvis är jag iallafall 5 kilo lättare då. Ja det måste jag!!
Hänger på! Mars, wow längtar. Förhoppningsvis är jag iallafall 5 kilo lättare då. Ja det måste jag!!
Igår blev det en promenad, tror det var 40 minuter.
Sen igår kvälls å åkte vi en runda med bilen så barnen skulle somna.3 åringen var helg galen här hemma!! Sambon tog
mat på MAX, och jag? Tjoho jag tog inget. Känns ju grymt bra nu.
Strax är det frukost. kramis
Nej, jag har inte smuttat i barskåpet! Jösses va jag stavar fel..
Grattis Monsa, jättebra jobbat!
Magda - va duktig du är på CT:n jag har max kört 20 minuter på min ännu. Go GIRL!!
Vet ni vad jag har ätit idag?? Jo....Smörgåstårta.....och........Chokladmousse tårta!!!
Magda - va duktig du är på CT:n jag har max kört 20 minuter på min ännu. Go GIRL!!
Vet ni vad jag har ätit idag?? Jo....Smörgåstårta.....och........Chokladmousse tårta!!!
Innan idag så tänkte jag att, nä det är ju ingen som svarar på mina inlägg. Så nu KAN ni väll inte missa mej va??
Hehe, ja jag har en Laptop och ibland vet jag inte vilka knappar jag kommer åt. Antingen blir det så här som nu, att flera inlägg kommer. Eller så har jag skrivit nåt och så råkar jag komma mot en knapp så allt kommer bort. GRRRR
Ja, jag känner mej som en Betty , hon har alltid funnits med mej den där lilla figuren så det passar mej perfekt. Min midja är väl inte lika smal, men det kommer jag LOVAR!!