Inlägg från: Betty the Boop |Visa alla inlägg
  • Betty the Boop

saras måbra-tråd keeps going stronger

Tack Annika och SE

Kom på världens Snilleblixt idag. Vi har en gäststuga här på tomten som nu bara används till förråd typ , slänger in allt som man inte vet vart det ska va. MEN...varför inte använde det som ett hemmagym!! Vi har båda motionscykel, crosstrainer, magmaskin och ett antal träningsvideor. Ett Vår projekt är i full gång.

• Betty the Boop

Nej mej usch va träligt att det har kommit snö igen. Trodde inte mina ögon när jag vaknade i morse. Igår sken solen och vi var ute i trädgården o klippte äppelträdet och idag är det vinterlandskap istället. Blir ju så mkt jobbigare att ta sig ut och gå med barnvagn nu, man fastnar ju nästan på vägarna. GRRR!

Kul med restaurang SE, hoppas killen är go!!

• Betty the Boop

Little Oj va skoj med bebis, Grattis Nillalalala!!

Uppe med tuppen med min 8 månader bus pojk. Inte trött här inte. Haha!!

Duktiga ni är som tränar o motionerar o står i. SJälv så är det lite slarvigt med det denna veckan. Mitt mål är att komma iväg till friskis på torsdag. Annars är det fullt upp här men renovering av sovrumm, åka till ikea stup i kvarten. Sen fyller jag år på lördag med. Måste storstäda innan familjen kommer!!!!
    Hopps på mera egentid nästa vecka.

• Betty the Boop

Tog på mej mina nytvättade svarta byxor idag. De har legat i tvätten ett bra tag för jag har tröttnat på att ha dom eftersom det var endast dom jag fick på mej förut. Och WOW va dom satt bra idag. Dom korvade sig itne alls, utan nästan hänge lite hihi
    Härligt när man ser sånt resultat. G L A D !

• Betty the Boop

Vilken söt påsk gubbe!

Uppe med tuppen med lille man igen. Han vaknade sådär runt 5!! Helt otroligt idag när hela familjen är lediga. Morr! Nu kryper han runt här i "pratar" lite. Dada baba...hihi

Idag ska vi fortsätta renovering. Sambon ska måla o tapetsera i sovrummet, oj vad det kommer bli fint. Från 70 tals brunt till modernt. Sån skillnad.

Sen ska jag på tjejkväll ikväll. Hm..vill inte slösa kalorier där känner jag, nu när jag har gått ner i vikt en del vill jag kunna fortsätta. Har ju en utlandsresa i sikte. Antingen tar jag med mej 1 cider bara, eller så tar jag bilen . Får se. Det jobbiga är att det är rätt krångligt att ta sej hem med buss därifrån. Man har ju blivit bekväm på gamle dar. Förr när man var fjårtis kunde man ju åka 5 mil bara det var fest typ haha.

Trir det blir Magdas curry fisk till middag idag. Smidigt o gott.

Glad påsk på er!!

• Betty the Boop

Låter härligt magda Men här är det ur snön i vinden, det blåser o viner. Brrrr ingen sol här inte. Hoppas ni får en trevlig dag ute!

• Betty the Boop

SE , Tack Sötis Grattis till den nyfunna kärleken, är jätteglad för din skull

• Betty the Boop

Hallojs Monsa, har skrivit till dej men inte fått svar, du lever i alla fall Är ni färdigflyttade nu?? Kramis

GLAD PÅSK till er alla, jag firar 28 års dag i dag. Så ikväll blir det thaliändsk restaurang med min kära sambo. Jönköpings bästa enligt mej, det ska bli så gott.

Wow , kryssning SE va härligt!!

• Betty the Boop

Tackar för gratulationerna! Ja och så är man ett åt äldre redan, igen. Tiden flyger iväg .

Är vrålhungri nu, väntar på att farmor o farfar ska komma hit o ta hand om ungarna så vi kan åka iväg. Sen efter idag så är det ned räkning till cypern resan. Lite mer än 1 månad kvar bara. Ska försöka ta 1-2 kilon till tills dess , vore underbart. Men som sagt ikväll är det mys med god mat o dryck.

Låter jättehärligt SE ! Förresten vet du något om nån hälsomässa som ska finnas i växjö?? Såg det på nätet att det var en förra året. Är det varje år?

• Betty the Boop

Magda - Du kommer klara det! Ibland behöver man liksom komma ner på botten för att verkligen skärpa till sig. Känner igen mej när du skriver att du har kännt så många gånger innan att du ska skärpa dej, så kännde verkligen jag med innan tills det en dag bara blev nog. Jag hatade att jag inte kom i några kläder o de kläderna jag hade satt som korvskinn.
    Så kan jag, gottegris nummer ett, så kan DU!!
    kram

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger