• 6628

saras måbra-tråd keeps going stronger

Ååh, varför går det så himla saaaaaktaaaaa??? Blir arg!!

• 6628

Ååh, varför går det så himla saaaaaktaaaaa??? Blir arg!!

Nu blir det kvällsgympa!

• 6628

Morning girls!

Hade en träningstimme nyss. O måste säga att jag känner att jag tränat MER än vad jag känner efter ett gymbesök. Konstigt.
    Är träningen där man ligger på magen o drar upp bena samtidigt som armarna den bästa träningen för ryggen så här hemma?
    Känner mig nytränad på överkroppen, men riktigt inte i bena.
    Har ni nå tips på bra benträning när man kör ett "hemmapass"

Hörs sen!

• 6628

Vad sjutton vad det som hände? Alla mina favvisar bara försvann! Skitsvårt o hitta hit var det.

Jag gjorde ju lite hemträning igår förmiddag o alltså idag har jag sån träningsverk! Av lite hemträning! Känner inte såhär efter gymbesök ens! O har dessutom märkt ett nytt ställe där jag har muskler.Strax under armhålorna, har jag värk.
    Känns väldigt bra. Men önskar jag kunde komma på ett sätt o få lite konditionsträning också hemma. Lite svårt o gå snabbt inomhus. Tycker det är otäckt o gå ut i mörkret har ingen reflex, inge reflexväst, ingenting.

Känns inte så katastrofalt längre att ge upp träningen, har märkt att man faktiskt kan träna hemma, nästan alla muskler.

Filip är sjuk, fick hämta honom mitt på dan igår, han hade världens öronvärk.I eftermiddags kom febern.

Jag har en konstig känsla i kroppen, mår inte riktigt bra. Inte fysiskt utan psykiskt. Har hänt grejer här idag, med tonåringar som man blir down av. TONÅRINGAR GRRRR!

• 6628

någon som vet nå konditionsträning som man kan utöva hemma?

• 6628

Kaya: Åh, skulle så jävla gärna vilja skaffa mig en ct men har inte råd just nu!

• 6628

Gomorgon!

Känner mig seg. Orkar inte göra mycket nu. Sov 2 timmar på dan igår. Har ju börjat äta den nya medicinen, som har somnolens som biverkning, aptitlöshet och viktökning?? Hur går det ihop? Aptitlöshet och viktökning? Så nu blir det o verkligen hålla igång!
    Filip febrig fortfarande.

• 6628

Ja, man undrar vart världen är på väg. Så jävla tragiskt.

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger