Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

saras måbra-tråd keeps going stronger

ikväll blir de boxercise kl 20.

har hållt mig från onyttigheter i 2 dagar nu

skulle vilja ställa mig på vågen
    , men vet ej
    vilken flyttlåda den ligger

skulle vara skoj å se hur mycke ja gått upp

• alarik82

monsa skulle vara skoj bara å se hur mycke ja gått upp... för känns som de på magen iallafall att de kommit några kilon extra

• alarik82

nyss hemkommen från 1 timmes box. är helt slut i kroppen nu. sitter å äter en proteinbar... så ja slipper smeta i mig massa onyttigt skit

• alarik82

ja tränar box 3 gånger i veckan ja. de är sååå skönt å få avreagera sig. speciellt idag hon ja gick mot så sa till å med att hon vågade inte fråga vem ja var irriterad på för antog att de var nån ja tänkte på när ja slog

• alarik82

vaknade kl 2 inatt med världens öronvärk, så de var bara till å bära iväg till läkare sen imorse de... så nu har ja fått pencilin

• alarik82

ja som tycker ja varit duktig som inte ätit sötsaker på 3 dagar haha. men du är duktig magda måste ja säga

• alarik82

tack för alla krya på mig...
    har inte ont i örat längre, men de känns som ja sku ha världens lock i örat, typ 3 gånger värre än vanligt lock, å hör absolut ingenting på de örat...

funderar om ja ska gå ut å gå en sväng idag, de måste man väl kunna om man har mössa eller öronmuffar på sig. eftersom de inte blir nån träning idag tänkte ja

• alarik82

vill ju gå på min apass idag ju, får sån ångest när ja inte tränar... men får väl hoppa över de då kanske

• alarik82

SE trevligt med vin. själv drack ja cider igår... men den smakade bara kolsyra eftersom ja är förkyld å inte har nån smak

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger