Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

saras måbra-tråd keeps going stronger

oj oj oj va trött idag
    var å serverade å ett stort kalas igår å kom hem vid 4 sen höll exet på å messa i en timme typ.. å vaknade vid 9 på morronen, men sen när karln hade åkt så somna ja igen, å vakanade av att en kompis ringde halv 2

• alarik82

Magda grattis till viktnedgången

SE ja är sååå avis på ditt bra å lyckliga liv, önskar ja hade de så oxå.

har tränat en timme core å en timme box idag, men gick sådär på boxen, hade ganska ont i kroppen å lederna idag

• alarik82

ja blir lite lessen för på jobbet tycker dom att ja överdriver med min träning tränar ju bara 3 dagar i veckan ju, dom säger att de börjar gå till överdrift å att de gått mig över huvudet typ. bara för att ja får ångest om ja ätit nått ja vet att ja inte ska äta, ingen respons alls liksom å stötta mig...

• alarik82

nej de är dåligt med de, dom går väl ut å går typ...
    se4n tycker dom att man inte behöver träna å så, men har man gått ner en massa i vikt så vill man ju inte gå upp dom igen, men de fattar inte dom

• alarik82

usch hur ska ja orka masa mig iväg å träna.... så drygt när de är mellan 20-21... klockan blir ju mitt i natten innan man är hemma

• alarik82

magda de tar ca 35 min å köra, så de är en bit tyvärr jo..

ja har nyss kommit hem å duschat efter träningen. har sån fruktansvärt träningsverk i armarna så vet inte vart ja ska ta vägen...träningsverk från måndagen å idag fick vi göra massa armhövningar å de är precis dom musklerna ja har ont i

• alarik82

nyss hemkommit från 1 timme box... var med en ny tränare så de var lite annorlunda pass

• alarik82

missi jösses de var inte dåligt...

själv har ja fått skitränna å är hemma från jobbet å idag är de ju en av dom roligaste träningsdagarna eftersom de är aerobics å box. får se hur ja mår ikväll. de värsta är att man måste boka av före kl 11 sasmma dag om man inte ska gå

• alarik82

lite piggare är ja, men de är en kraftansträgning å ta hand om sonen så tror inte ja orkar gå på nån träning tyvärr men har rejält med träningsvärk oxå så kanske är skönt å vila en dag

• alarik82

ja tror inte aj skulle ha orkat 2 pass träning idag iallafall, så får hoppas ja är piggare på söndag för då är de box

• alarik82

jo imorron ska ja försöka med de, men idag vet ja inte om ja vågar gå så långa streckor

• alarik82

morr morrn usch inte nog med skitrännan ja hade igår, igår kväll blev ja dunderförkyld oxå...

• alarik82

SE ja har oxå varit dunder förkyld, men ingen feber, å skitränna i en hel dag dessutom

funderar på om ja ska orka pallra mig iväg på träning ikväll, har inte tränat sen i torsdag...

• alarik82

de blev en prommis på 70 min i raks fart sen en mindre på 30 min ca i vanlig fart med en kompis

• alarik82

grattis till alla minus..
    ska snart åka iväg på träning, men är inte riktigt frisk än, men vill inte sitta hemma å glo....

en timme core å en timme box blir de idag

• alarik82

magda usch låter inte skoj

skulel gå ut å gå idag för de var så fint väder, men fastnade med munnen haha så de blev bara typ 25 min prommis

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger