Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

saras måbra-tråd keeps going stronger

sara lois: jag har tränar ca 2½ år med ett litet uppehåll oxå när ja separerade med sonens pappa. jag vet inte hur ja orkar, de är ju inte riktigt samma saker man tränar, de är ju intes å mycke armar i aerobicsen som i boxen. sen kan ja inte träna alla dagar eftersom de är svårt med barnvakt så då blir de oftast dubbelpass 2 gånger i veckasn istället

SE tack tack

i helgen tror ja tyvärr de inte blir nån träning, om inte de räknas å bära 1000 flyttlådor

• alarik82

magda: japp flyttade konstanst hela dagen igår... så nu har ja sååå ont i höfterna... behövde inte gå på nå gym iallafall efter allt bärande upp å ner för trappor med 100 flyttkartonger typ

• alarik82

jaha då har ja fått internet i läghenheten igen å håller på å skolar in sonen för fullt. lite halvt dåligt med motion ibland tyvärr.

min pojkvän tyckte ja skulel ha som mål å komma i en bikin han ville att ja skulel köpa i sommar, men hur f*n tränar man bort skinnpåsen på magen, de går ju inte

• alarik82

magda nej nå linne vill ja inte ha, då blir man ju inge brun ju. skulle de bsra varit lite mage hade de inte spelat så stor roll, men när den är så hängig... å ja kommer aldrig hinna gå ner i vikt till sommaren heller

• alarik82

magda... men de är väl förhoppningsvis snart sommar å då hinner ja absolut inte. å med mina 3 dagars träningar så de räcker inte å gå ner då tyvärr

• alarik82

jo jag vet nog att de >INTE går att punktförbränna, de är ju de som gör mig sååå dyster å less. för de är ju bara en massa herrans äckligt skinn, å ja kommer aldrig å må bra om ja ska ha de hängandes där...
    men ja MÅSTE försöka komma igång med mina prommisar nu snart bara sonen blir inskolan å de blir vanlig vardag igen
    för min pjkvän har ju båt å han är mycke ute på båten på sommaren å inte vill ja sitta med linne å sola ju

• alarik82

ja har som plan att frörsöka gå ner 5 kilo till sommaren, men vet ej om de går... då MÅSTE ja verkligen försöka pallra mig ut å gå flera dagar i veckan...måste få in lite rutiner på de bara. men så svårt när5 ja inte har nån å gå med. liksom ingen som puschar på en

• alarik82

oj oj oj. tiden räcker inte till. å jag får ångest å panik.... när ja inte får träna som ja vill. men nästa vecka måste ja försöka pallra mig ut på prommisar när ja slutar tidigt...

igår vart de en timme aerobics å en timme box iallafall. å idag ska ja på dop.... å dom bullarna som bjuds på de dopet tänker INTE jag äta, för jösses vad de är smör i dom, ja fick ånget bara ja såg receptet

å jag ska bli gudmor så de är ja sdom ska stå fram i kyrkan å hålla i den lille hela tiden

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger