saras måbra-tråd keeps going stronger
varit ute på en riktigt svettig promenad., 1,5 timme. motvind halva vägen, snöigt på vägen hem. Nu ska jag ta en dusch och sen bara njuta resten av dagen!
varit ute på en riktigt svettig promenad., 1,5 timme. motvind halva vägen, snöigt på vägen hem. Nu ska jag ta en dusch och sen bara njuta resten av dagen!
hej hej. hemma nu och trötttt!!! ska ta en dusch nu och sen sova! Haft en jätte trevlig em och kväll med god mat och trevligt sällskap.
Annelie: nix, inte barnfria. Alex var med, skötte sig riktigt fint och charmade alla! Lite trött på slutet men det gick bra ändå. Han sov gott hela vägen hem sen (1,5 timme...) Har inte hjärta att lämna bort honom än, tycker han är för liten! Om mina föräldrar bott närmre så hade det nog gått, känner mig trygg att lämna honom hos min mamma, men svärmor... nja...det funkar inte Inget ont om henne, men det är känslan bara... du fattar säkert.
ingen motion här idag. varit borta hela dagen. får se om jag tar ett pass på ct:n i kväll kanske.
annika81: när jag tycker att brödet ser lagom gräddat ut på ytan, men det är tid kvar så lägger jag in en plåt på översta fallsen i ugnen och gräddar sen tills det är klart. sticker ofta med en tandpetare för att se att det inte är kladdigt.
hej hej.
vägning i morse, +/- 0. stått still alldelens för länge nu, måste få lite fart på viktnedgången igen om jag ska klara mitt mål!
ska bort idag, träffa ett gäng mammor, men när Micke kommer hem åker jag till gymmet en sväng. kanske kanske ett pass på ct:n i em också, beror på om jag hinner.
sådär ja. dagens motion avklarad. ett pass på gymmet
go morron! vi har haft en bra natt men en son som inte ätit nått mitt i natten! han har vaknat 2 ggr men somnat om då jag gett honom tutten! så skönt å vakna å känna sig (nästan) utvilad!
I dag blir det 2 lite längre promenader med en kompis, ska bli skönt! Ska gå där hon bor så det blir lite nya vägar, kul att få se nått annat än skogen jag går genom varje dag...
hej hej!här var det lugnt idag! SOm jag skrev i morse så blev det 2 härliga raska promenader idag med en kompis. ca 1 timme vardera. riktigt skönt!
kaksmulan: saknat dig!
kakis: ja här har det också snöat enda sen igår vid middagstid. är nog näramre 15 cm som kommit nu. fint iofs när det är vitt, men jag vill ockås ha vår! här hos oss är det dock inte så blöt snö.
jag hinner inte mkt alls idag. har en grinig pojke med feber. tror att det är tänder som spökar, för han verar inte förkyld, utan bara grinig och febrig. som tur är så sover han ganska mycket, men bara kortare stunder. får se om jag orkar med ett pass på ct:n i kväll. Sitter här med lite mellanmål nu, 1 äpple och ett stort glas vatten. till lunch blev det gröt med lite russin och mjölk. middag blir fisk och potatis.
kakis: ja gör de! kolla blocket ellerså. finns garanterat många som står ochsamlar damm!