Känns som att jag håller på att bli sjuk. Ont i kroppen och ont i halsen, trööötttt! MEN, nu har jag bestämt att jag MÅSTE sköta maten. Så lätt att äta fel när jag inte motionerar, känns som jag hamnar helt ur spår då. Men, nu ska jag sköta maten, mår så mycket bättre då! Alex är fortfarande sjuk men vi försöker få in lite nya rutiner här nu, vilket gör att jag kommer äta på samma tider som honom. Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål och middag, sen en kopp te + smörgås el frukt på kvällen. Jag ammar knappt alls längre (tyvärr) så nu behöver jag inte va "rädd" att tappa mjölken heller, för den finns knappt (
)
Har ca 8 kg som jag vill tappa innan min födelsedag så nu är de bara å kämpa på! Längtar tills vägarna är bara så jag kan komma igång och jogga igen! Saknar verkligen det! Hade tänkt åka till gymmet idag men känner mig inte tillräkligt 100 för de, så när M kommer från jobbet tänker jag gå ut på en promenad, bara jag och hunden, ingen vagn. Alex får stanna inna nu när han rosslar så. Känner att jag behöver komma ut SJÄLV. Egentid är så viktigt! Förra veckan var tuff och jag känner på mig att den här också kommer bli de, mycket tankar och känslor dessutom som spökar.
kaksmulan: TACK! Å du... ingen bild idag heller, orkade inte knäppa då vågen visade samma som sist. Glad iaf att jag inte gått upp! Å KUL att du gillar ctn!
oj! nu blev det långt. hoppas nån orkade läsa!