saras måbra-tråd keeps going stronger
JJ: okej. inte hört nån som ätit de. själv har jag inte så svårt för just det sockret. har inget socker på varken fil el yoghurt, inte heller i teet. svårare med smågodis och kakor.
JJ: okej. inte hört nån som ätit de. själv har jag inte så svårt för just det sockret. har inget socker på varken fil el yoghurt, inte heller i teet. svårare med smågodis och kakor.
Hej hej! Vilket underbart väder! -9 grader, strålande sol och inte ett måln på himlen! 2 familjer sk akomma hit idag, vi ska va ute och åka pulka och grilla korv. Jag har gjort en kycklingsallad som vi ska äta till lunch.
Hoppas alla får en fin dag och en trevlig påskhelg! och KÖR FÖRSIKTIGT!!!
hej hej på er! Ingen motion idag, inte hunnit, men de har varit full rulle så jag har nog gått minst 20 000 steg!
I morgon ska vi upp till mina föräldrar, alla syskon med familjer kommer hem. alla bakar varsin matpaj så vi har paj-middag, tycker det är bra för då kan man äta MASSA grönsaker! Mamma gör så otroligt goda sallader! Så då blir det inte lika mycketpaj!
Monsa: HEJ! De va länge sen! hur mås det?
hej hej! jag ska vara ärlig, jag har ätit massa skit nu i helgen! Fika och godis! Ska till svärföräldrarna på middag idag, men hon brukar laga bra mat så det är nog ingen större fara, får ta mycket sallad. MEN, från och med TISDAG så är det nya friska tag! MÅSTE skärpa mig! Vet att jag sagt det så många gånger, men nu finns ingen återvändo! Mår så dåligt när jag inte äter rätt. fyfyfy! Ska börja skriva en blogg här på fl, varje kväll ska jag skriva in vad jag ätit och hur jag motionerat. Skriver här så alla kan se hur jag sköter mig. Inte för att jag vet om nån ids läsa, men endå... Ammar i princis ingenting nu heller så jag behöver inte tänka på det heller.
Tyvärr känns det som jag har lite förkylning i kroppen, ont i halsen, men jag hoppas det inte blir värre.
Har nu precis varit ute i solen på 1,5 timmes svettig promenad! De va riktigt skönt! Man hinner tänka så mycket också!
Tina: BRA! Du är dutkig du! Jag hade nog inte klarat att tacka nej till påskägget... kanerkänna att jag äter av godiset som Alex fick i sitt ägg av mormor... risk dom är lite väl hårda om vi ska spara dom tills han kan äta dom Men han fick ett par strumpor också så dom får han ha själv
hej på er alla!
jag är nöjd! vägde mig i morse och jag har gått NER över påsk! Förra veckan hade jag gått upp, men nu harjag gått ner det igen, så nu är jag tillbaka på samma som för 2 veckor sen. Känns skönt. Å nu ska det BARA gå neråt! Nu är det skärpning och hårda bud som gäller! Ska iväg och handla lite senare idag, fylla på med frukt och grönt. Har skrivit matsedel för veckan så att det inte blir en massa immpulsmat.
Vi har varit ute på en härlig promenad idag, raskt i solen! 50 min. Maken tog sparken så jag fick gå snabbt för att hinna med och jag JOGGADE faktist några bitar med vagnen för att komma i kapp!
Middag blev fk-lasagne.
tack alla! är nöjd med dagen! ätit bra, förutom några godisbitar, och motionerat bra. i morgon kör jag på allvar, nu är det hårda bud.
Tina: nu gäller det! Kämpa på tjejen!!! Tänker på dig! Min IDOL!!!
hej hej! från och med NU är det nya friska tag! MÅSTE! Å jag VILL ju! Så nu finns det ingen återvändo!
jag ska skriva ner varje kväll precis ALLT jag stoppat i mig, även skriva ner motionen. kommer nog föra en blogg här på fl. blir inget godis ALLS! Godis är min största last! kakor/fika går bra, men inte godis! fyfyfy! Så nu är det inget sånt.
nu är dagens motion avklarad. 50 min på gymmet. Nöjd över dagens matintag också. blir en smootie sen efter duschen, sen inget mer idag.