saras måbra-tråd keeps going stronger

Kaya: Tack Det kanske är bäst att hålla sig till promenaderna, det är ju mycket frisk luft och lågintensivt... och jag tycker ju om det
6628: Japp, första barnet är det Det är så spännande!
Hej!
Kollade på Toppform förra veckan, och Paúl gav ett tips att liksom med bestämd röst säga till sigsjälv "STOP" innan man tar godis eller tänker köpa chips.
Har provat, och sambon tyckte det lät jätteroligt när jag stod i vardagsrummet och trånande tittade på godisskålen samtidigt som jag sa "Nej! STOP" Men det funkade!
Tindra04: Synd på huset :-/ Vi har köpt ett som vi måste göra om precis allt, eller det är inte akut, men för att det ska se ut som vi vill Och det är jättekul! Nu är snart sovrummet kvar, saknas bara lister och garderobsdörrar!
Inredning är så roligt, särskilt när man får bestämma allt, färger på väggar och golv, dörrar och var det ska vara garderober. I helgen ska vi köpa alla möbler och inrdning till sovrummet, ska bli så kul att göra iordning där!
Tindra04: Jag tycker att ni har ett superfint hus, vad man kan se på de bilder du lagt ut! Verkligen min smak på färger
Tindra: Nej, jag har inte hunnit lägga in några bilder eftersom vi inte har internet hemma... än Det kopplas in nästa tisdag.
Hej!
Jag var på gymmet igår, körde konditionsmaskinerna, det var riktigt skönt att bli lite svettig. Men, jag tror att det blir promenader nu fram till "due date" Fick lite sammandragningar när jag cyklade och bebisen blev lite vild
men jag läste att det kunde bero på att cirkulationen i moderkakan blir högre och bebisen får mer syre.
Tindra: Kollade på dina bilder igår, men glömde att fråga vad den läckra tapeten med rosa blommor heter, blev lite sugen på att ha några våder av den i mitt "pyssel-rum" eller i gästrummet.
Sen så måste jag säga vilka härliga bilder som du hade i hall och sovrum Mysigt!