Inlägg från: Nillalalala |Visa alla inlägg
  • Nillalalala

saras måbra-tråd keeps going stronger

Tindra04: Då ska jag kika lite där, hoppas att du inte tycker att jag härmas! Men den var så himla fin

• Nillalalala

Magda: Kiwi-soppa lät jättegott, har du något recept!?

• Nillalalala

Tindra: Fniss, roligt att stormen kommit till er... eller alltså, mest namnet förstås. Håll er inomhus! Det händer otäcka olyckor i såna här stormar.

• Nillalalala

+0,5 kg idag, bebisen har växt

• Nillalalala

Idag är jag lite låg, trött efter att bebisen härjar så i magen på nätterna och jobbet går segt. Ibland känns det bara som "hur tusan ska jag orka jobba ända till första mars, bebisen kommer ju nionde. Jag kommer att vara stor som ett hus då. Och har börjat känna av lite förvärkar.

Uss, vill verkligen klara av jobbet som jag bestämt, känns så nedrigt, och hur tusan ska jag kunna ändra på tjänstledigheten. Det är ju överenskommet.

Nej, just nu är jag inte alls på hugget.

Men försöker sköta vad jag stoppar i mig, även om det blir lite godis så äter jag mat och mycket frukt och MYCKET vatten.

• Nillalalala

Har lagt ut bilder på min mage och vårat sovrum nu.

Alla i tråden kan känna sig smala när de ser mina bilder, just nu är jag/vi en enda stor och tung boll. Denna veckan har jag lagt på mig massor, det ska bli spännande att väga mig på fredag.

• Nillalalala

Tindra04: Du har så rätt, och ibland blir jag ledsen när jag tänker på att jag är så otacksam. Tack

Och noja över vikten, gissa vem som startade dagen med en semla...

• Nillalalala

Kaya: Det är ju helt galet att vanlig skinka ska behöva innehålla allt det där. Det bästa är att åka direkt till ett slakteri och köpa sitt kött och sedan tillreda det själv. Åka till ett rökeri och få riktigt gott rökt kött. Rökt rådjur är sååå gott!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger