• MagdaA

saras måbra-tråd keeps going stronger

Monsa: du är så himla fin! å det är verkligen skillnad. tycker du ser så busigt söt ut på sista bilden

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

Annelie: kul att flytta, har ni köpt nytt eller ska ni hyra? Å kul med fest, låter perfekt tycker jag att slå ihop era kalas! Ett JÄTTE party!

• MagdaA

Annelie: å va roligt! låter ju toppen. hoppas flytten går bra å så. kul med nytt, få göra iordning och så. vi ahr ju byggt ut huset, större hall + tvättstuga. va på ikea i söndags och köpte massa grejer till det så nu äntligen börjar det bli lite ordning sytt gardinen till hallen idag, blev riktigt fint!

• MagdaA

Annelie: å va roligt! så kul när man får göra iordning från början, köpa nytt så att allt passar ihop osv.

• MagdaA

blir vilodag här idag. ville inte gå ut idag eftersom det är blankis överallt å här ute i skogen hos oss är dom dåliga på att sanda vägen. tänkte köra ct men känner mig trött i kroppen. tränat varje dag sen i lördags så det känns ok med en vilodag. blir en långpromenad i morgon, ska till en kompis då så vi går ut tillsammans.

• MagdaA

varit hos en kompis idag som också är hemma och är mammaledig. vi gick ut på en promenad n'r barnen skulle sova, 70 svettiga minutrar! riktigt skönt! kul också när man har sällskap! tror inte det blir nån ct i kväll heller...har så mkt att göra här hemma.

• MagdaA

Annelie: man har rätt att slappa och njuta ibland! Jag har också varit JÄTTE sugen på godis idag, men ajg ska inte äta nått på hela den här månaden så jag får stå emot! tog lite torkad mango istället

• MagdaA

Japp, hela månaden utan godis, kakor, läsk, glass, chips osv. inte förns till fettisdag ska jag äta nått sånt, då ska jag unna mig en semla!

Annelie: nått som är gott och ganska enkelt är ju att göra några olika kalla pajer. man kan göra skalen i förväg och även rörorna, sen bara lägga ihop och garnera. Lite olika goda salleder till och bröd. GOTT!!! Skulle jag tycka iaf! jag har reept på 3 olika kalla pajer om du är intresserad!

• MagdaA

Annelie: ska försöka fixa de nån dag...påminn mig om jag glömmer!

• MagdaA

emmamaria: skulle inte rekomendera de! En LUGN promenad kan du ju kanske ta, men se till att ha VARMT om öronen!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger