• MagdaA

saras måbra-tråd keeps going stronger

Jessi: tack! ja allt som är - är ju bra! dessutom är jag nöjd, kunde inte träna så mkt förra veckan pga ryggen. men den här veckan hoppas jag hinna med lite mer! Dessutom har vi fått lite bättre nattrutiner nu igen så jag hoppas få sova lite mer!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

Kände mig så seg och itne alls peppad på att träna, men, jag bytte om och körde 30 min på ct:n, så SKÖNT nu efteråt! Man mår ju så mkt bättre! Ska ta lite kvällsfika nu och sen en dusch innan sängen. Jag VET, man ska inte äta på kvällen om man vill gå ner i vikt, men ska jag orka upp i natt med sonen och ha kvar mjölken så kommer jag fortsätta med mitt kvällsfika, jag går ner i vikt så jag är nöjd ändå!

Evenstar: Ja visst är det skönt när man väl kommer igång, bra att du for ändå!

Alyssa: välkommen hit! Här stöttar vi varandra så jag hoppas du hittar motivationen snart igen! Vi gillar inte riktigt ordet "bantning" här, vill hellre att man ska leva bra, äta nyttigt och motioner, det mår man så mkt bättre av! 27 kg är ju massor, superbra jobbat! Berätta gärna hur du gjort och hur du tänkt bli av med resterande kilon.

• MagdaA

Förresten så MÅSTE jag köpa en ny sport-bh, min är för liten nu när jag ammar... nån som krympt ur sin kanske? Jag har typ 80 E...

• MagdaA

Tina: Wow! Du är jätte duktig ju som kämpar på! Bra jobbat!

Kaya: att jag skulle tyna bort är det nog ingen risk för, men jo, ska man behålla mjölken och orka upp på nätterna så måste man äta!

Betty: proffs är väl å ta i, men jag tycker det är roligt att räna på den och det ger ju resultat!

• MagdaA

65 min svettig promenad på halkig och spårig väg i motvind. MEN, vi tog oss hela rundan iaf!

Nilla: säger som Tindra, NJUT! Njut av magen, av första tiden och ALLA dagar! Tiden går så himla fort! Våra små är ju 6 månader nu, både min och Tindras små troll, man fattar inte var tiden tar vägen! Och känn ingen brådska med viktnedgången, du hinner! Jag försökte ju komma i form när Alex var 2 mån, satte igång och tyckte jag skulle orka då, men det var alldelens för tidigt. Vi hade inte fått riktiga rutiner här hemma än och jag var alldelens för trött. Dessutom måste du tänka på att om du tänkt amma så kan man inte gå ut för hårt, då är det risk att mjölken sinar.

• MagdaA

Nu har jag hittat min morot! Jag har länge velat göra en till tatuering. Igår fick jag lite idéer på hur jag vill att den sska se ut och var den ska sitta så nu blev jag ännu mer sugen. Bestämde dock att jag inte får göra den förns jag gått ner till inskrivningsvikten. Har 9 kg kvar tills dess och det SKA jag klara! DÅ, får jag göra en tatuering

• MagdaA

Nilla: helt klart är det bra att amma. visst finns det bra ersättning nu och kan eller vill man inte amma så är det ju en annan sak, men vill man är det ju toppen om det funkar! Helt klart praktiskt också! Och mysigt tycker jag Njuter nästan mest av det nu. Sätta sig i soffan och bara mysa

• MagdaA

clinan: kul! å inte långt kvar vad ska du tatuera?

Jessi: man kan aldrig få för många eller jo...de kanske man kan, men 3 är inte för många! har du bild på dina?

• MagdaA

Nilla: läste jag inte tidigare att du va upp på hästryggen igår?  ingen höjdare om du har problem med fogarna...

• MagdaA

Tina: hurtbulle! Du är så dukig! Impad av dig vännen!

Här blir det barnens namn i min nya tatuering, men även nån typ av mönster.

Nilla: tror inte byxorna gör att det är bättre att rida när man har foglossningar, när man sitter gränsle över en hästrygg särar du ju på bäckenet... skulle jag då undvika om jag hade ont i fogarna.

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger