Inlägg från: Evenstar |Visa alla inlägg
  • Evenstar

saras måbra-tråd keeps going stronger

kaya,

Jag vet hur jobbigt det är att vara ensam med ungarna när man är hängig. Härligt att svärmor kommer.

Min svärmor och svärfar kommer idag, jag och maken ska åka till Borås och hälsa på ett gäng kompisar och då kommer dom godingarna upp och är med barnen. När vi varit ute och galejat förut så har det alltid varit fint och rent och blommor på bordet osv när vi kommer hem, sånt gör en varm om hjärtat!

Nåt tips om vad jag kan bjuda svärisarna på som "tilltugg" ikväll när de kommer? (Gissar att de kommer efter middagen)

Idag har jag skippat träningen, liksom igår, och jag tror i ärlighetens namn att det beror på för mycket skitmat och att jag tänkt: Äh jag tar det på måndag igen, vi ska ju ialla fall till Borås och där vet jag att det inte kommer bli nåt nyttigt alls.

Så jag ska kanske använda lite tid idag till att göra ett träningsschema och matlista till nästa vecka...

• Evenstar

Välkommen Vem bryr sig!

Här kommer du hitta massa inspiration och även få dela när folk är nere i downs perioder. (haha oj låter som om vi är drogberoende) Flört

Jag personligen är en riktig gymråtta som tränar i snitt 4-6 pass i veckan, jag lyfter tungt och kombinerar det med konditonsträning.

Som Magda säger så är det väl ingen som direkt följer någon diet, vi är några som provat att äta GI-inspirerat med sunt förnuft.
    Jag äter ganska mycket rent protein och grönsaker och enbart fulllkornsprodukter. Lyxar till det med en chailatte och nöt och fruktbollar eller nån ruta 85% mörk choklad.

Jag tror på balans och välmående ur alla aspekter. :)

Välkommen!

Min Hälsoblogg: elelelle.blogg.se/gi
  • Evenstar

Idag känner jag mig på G igen!

Lagat 2 nyttiga matlådor, ätit bra och tränat!

Nu ska jag bara fortsätta på den vägen efter en "hemsk" helg. ;)

Hoppas ni har det bra!

Min Hälsoblogg: elelelle.blogg.se
  • Evenstar

Jag har inte provat dem ännu, ska försöka göra det i veckan.

Maken har fått en ny plattskärm och diverse datagrejer för dryga 3000 spänn så jag har lite att shoppa för jag med. ;)

Det är ett par "vanliga" träningsskor, inte jogging.

Min Hälsoblogg: elelelle.blogg.se/gi
Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger