saras måbra-tråd keeps going stronger
Vi firar inte alls idag, vi har Öppet Hus på skolan där jag jobbar. (Hur tusan kan man lägga den just denna dag?) ;)
Så jag kommer väl inte hem förrän runt 22.30.
Så vi får fira nån dag nästa vecka. :)
Vi firar inte alls idag, vi har Öppet Hus på skolan där jag jobbar. (Hur tusan kan man lägga den just denna dag?) ;)
Så jag kommer väl inte hem förrän runt 22.30.
Så vi får fira nån dag nästa vecka. :)
Nu är jag med nya skor! Weeee!
Det blev dom spaciga Eurodisko Nike jag kikat på.
Fast först så valde jag ett par nästan likadana men bytte till de första idag direkt innan träningen.
Provtränade i dem idag och de funkade utmärkt. Så helt klart värt 1200 spänn.
Idag höll jag på att skita i träningen men gick ändå. Och det var tur. Nu sitter jag här nöjd och med svidande muskler. Härligt!
Till middag åt vi tacobiff med hemmagjorda klyftisar och guacemole. (Finns bild i min blogg)
Skitgott!
Imorn ska jag vabba. Kanske hinner iväg och träna när maken kommer hem lite tidigare.
Hoppas ni har en trevlig lördag trots sjukdomar och div sorg.
Själv är jag ensam med ungarna (+en kompis till sonen) i helgen, maken ute på uppdrag.
Tänkte tipsa om nåt som funkar superbra som lördagsmys hos oss. Jag tar ett stort fat där jag skär och skalar frukt i bitar och så står det på bordet och alla tar när de är sugna. Jäklar vad frukt det går åt och ungarna jublar. :)
Då är det lättare för dem att vänta med lördagsgodiset till kvällen. :)
Klockan är strax efter 11 och jag har i stort sett gjort alla "måsten" för helgen, både i hemmet och för jobbet.
Vad ska jag göra nu? Jag kan inte träna eftersom jag är ensam.
Vad ska jag göra? Läsa en bok? Tidningar?
(Känns som om jag skulle må bra av att vila lite idag och inte göra storkok och baka bröd osv som jag annars gör.
Nån med tips?
Idag ska jag göra nåt jag inte brukar, nämligen vila. Annars är måndagar min första och bästa träningsdag.
Alla ungar har ju varit sjuka och först nu i helgen kände jag förkylningen komma krypande så jag struntade i träningen igår och tänker inte gå dit nu på morgonen innan jobbet heller.
Och faktiskt känns det ganska okej! Hellre vila än att jag blir sjuk nu alldeles innan sportlovet.
Idag är jag ensam hemma med kidsen, VAD ska vi äta?
Igår myste vi till och sonen och jag bakade denna:
www.familjeliv.se/hem/evenstar/gallery/phpxbjg8n.jpg
Har blivit urlite träning senaste veckan. *suck*