Hej!
Länge sen!
Hoppas att ni alla mår bra och har fått några stärkande nätter! Här går det bra måste jag säga. Inatt tex somnade M 18.30 som vanligt, vaknade kl 2 och åt lite välling, somnade om till kl 5 då pyjamasen var blöt av kiss
Stackars liten... Dessa förbaskade Liberoblöjor har börjat läcka! Har ej gjort de förut. Har någon annan oxå märkt det? Jaja, i alla fall, jag trodde aldrig att han skulle somna om efter blöj-/pyjamasbyte. Han låg och fnittrade i sin säng, pluttrade med munnen och var allmänt gosig och charmig. Men ärligt talat, hur sugen är man på att gå upp för dagen kl 5.20???? Jag stoppade i nappen, satte på cd:n med vaggvisor och som grädde på moset ig¨ng med speldosan oxå!
Jag gjorde verkligen allt som brukar funka då han skall somna - på en och samma gång! Och visst, i rena förskräckelsen somnade han om till kl 8.00! Pappsen som fyller år och allt idag, vi fick sjunga utan Melker för man har ju inte hjärta att väcka honom när han sover så skönt nu för tiden! Ja, så jag och vovven stämde upp i skönsång på egen hand
Nu sover han förmiddag i sin vagn i lite vårkänsleväder! Kan man ha det bättre?