• Lou

McLeods Döttrar

McLeods Döttrar-tråd härmed öppnad

~ VÄLKOMNA! ~
    Här kan vi prata en massa om vad som händer i den australienska serien och om allt som rör den. Kanske vi ska hålla oss till det som händer i serien nu & låta spoilers vara från denna tråden? Om intresse finns kan vi ju alltid starta upp en likadan med just spoilers...

Ordet är fritt!

• Svar på tråden McLeods Döttrar
  • Jahaja

MIss Cee: Akta vad du säger! *asg* !!
    DU måste ha sett slutet på serien när dom visade den före nyår?? haha.. så det du säger har inte hänt ännu!

• Setta

Näää inget kul o veta i förväg ju om man inte sett det innan...

Trevlig valborg alla =0)

• Jahaja

Setta: nä just.. jag vet ju altl men jag är sååå snäll å är tyst! fast jag tyckte de va lite småskoj nä Miss Cee missförstod de hela! *fliin*

• Miss Cee

Ber om ursäkt om jag sa för mycket... jag fattade bara inte hur det gick ihop sig =) Men då är jag med, ber om ursäkt om jag förstörde något för något, det var inte meningen sas.. =)

Jag tycker att musiken iserien är så himla bra!! Har tagit hem en hel del av den, så den förgyller mina dagar nu =) det är bara ynd att serien har en så kass sändningstid. Det är lite synd, för de skulle säkert kunna ha sänt den på kvällstid och fått en massa tittare för jag tycker den har hög klvalité.

• Setta

Ja det hade inte varit dumt alls om den gått senare... man vill ju inte missa nåt avsnitt ju...

• sky1208

detta serie går i repris.. har sett det hela från förra året.. älskade serien.. claire.. tess.. killarna.. men inte sandra..

• Eklund

Jag kollade jämt på den när den gick förut, men nu hinner jag inte.

• Lou

Rise and shone

Miss Cee: Ingen fara på taket

Denna serie har kommit att bli min absoluta favorit, kan INTE missa ett avsnitt!

• Lou

Mooohahaha... Rise and shOne... hehe, rise and shIne skulle det ju vara så klart

• swedekarin

Jepp, detta är ju repriser, sista avsnitten av säsong 3 går nästa vecka. Tror kanal 5 har säsong 4 oxå. 5 visas i Australien just nu tror jag.

Svar på tråden McLeods Döttrar