• Lou

McLeods Döttrar

McLeods Döttrar-tråd härmed öppnad

~ VÄLKOMNA! ~
    Här kan vi prata en massa om vad som händer i den australienska serien och om allt som rör den. Kanske vi ska hålla oss till det som händer i serien nu & låta spoilers vara från denna tråden? Om intresse finns kan vi ju alltid starta upp en likadan med just spoilers...

Ordet är fritt!

• Svar på tråden McLeods Döttrar
  • Jahaja

Kanal 5 har nog alla 5 säsonger.. dom har ju som sagt redan visat dom en gång.. Men vad jag har uppfattat från hemsidor så finns de inte fler än 5 säsonger(?):. VILL ju ha fleeera!

• Linda75

Här är en till som följer systrarna McLeod. Jag blir alldeles ledsen i ögat om jag missar ett avsnitt, tack och lov för att man spela in.

Denna tråd måste jag lägga in bland mina favoriter, så att jag kan bli uppdaterad om jag mot förmodan skulle glömma ställa in timern.

Ha det bra! Kram

• mammaEmma

Det finns fler säsonger men Kanal 5 har inte rättihet att visa dem förens i höst eller nästa vår. Kommer inte riktigt ihåg hur det var... men det kommer mera!!!

• Luvansmamma

Min absoluta favorit serie, eller den ligger väl precis efter lost..
    Den visar att vi tjejer också kan

• Jahaja

MammaEmma!!! YOU JUST MADE MY DAY!! *dansar på bordet när sambon är borta*

• Setta

whhooohhooooo för flera säsonger !!!

• littletiger

hallå! Här är en till som är ett fan av serien, även min man också. Han kommer från Australien med

Har sett alla avsnitten som gått här i Sverige, men tittar på repriserna igen emellanåt. Om nåt år ungefär så kommer det nya avsnitt. Vill ha nu....!!!!!
    Vad har hänt det sista nu?

• Setta

littletiger: Det sista avsnittet handlade om att Tess hittade en knuta i bröstet och lite om Alex o claire =0P

• Setta

Bara äääälrskar Australien, är en stor dröm att åka dit nångång i mitt liv. Helt underbart land o underbart folk och underbart språk

• Mitti

mammaEmma: helt underbart om det stämmer att det finns fler säsonger! Jag är sjukskriven och har möjlighet att se mcLeods till förmiddagsfikat varje dag. Det är dagens höjdare!
    Spelar in om jag måste missa av någon anledning.... Älskar välgjorda serier med "riktiga" människor!

tack för trevlig tråd!

Svar på tråden McLeods Döttrar