• Lou

McLeods Döttrar

McLeods Döttrar-tråd härmed öppnad

~ VÄLKOMNA! ~
    Här kan vi prata en massa om vad som händer i den australienska serien och om allt som rör den. Kanske vi ska hålla oss till det som händer i serien nu & låta spoilers vara från denna tråden? Om intresse finns kan vi ju alltid starta upp en likadan med just spoilers...

Ordet är fritt!

• Svar på tråden McLeods Döttrar
  • fairymi

Kul att se att det inte bara e jag som bänkar mig framför denna underbara serie...såg när den gick i höstas oxå men missade en hel del avsnitt då... Är det någon som vet om det finns någon fortsättning efter denna säsong?

• fairymi

aha...läste hela tråden o fick mitt svar... var lite för snabb

• littletiger

såg serien i höstas så jag vet....ska dock inte säga nåt och förstöra spänningen för er......

• Lou

littletiger: fint, det är ju inte säkert att få veta saker i förväg uppskattas av alla (Själv har jag tjuvkikat på deras hesida & dessutom signat upp meg som medlem där )

• Lou

ATT det är så svårt att få med m:et när jag ska skriva heMsida

• Plingplongflikka

jag älskar serien! Jublade när Alex och claire kysstes...*S*
    undrar om det kommer att bli tess och nick igen, vad tror ni??

• Jossan

plingplongflikka

jag tror det blir tess och nick men så har ju jag inte sett slutet på denna säsong som många andra verkar ha gjort

kram J

• Jindra

Jag har ju sett i förväg och även varit inne på hemsidan och tjuvläst...Jag gillar veterinären men inte nu när han blev så hispig...Nick tycker jag är så butter....

• Erika

åhh den serien är så bra. Tyvärr såg jag ju i höstas så jag vet vad som händer. Våren 2006 kommer de allra nyaste avsnitten till kanal 5 men jag har som de felsta andra kollat in deras hemsida...

Svar på tråden McLeods Döttrar