• Lou

McLeods Döttrar

McLeods Döttrar-tråd härmed öppnad

~ VÄLKOMNA! ~
    Här kan vi prata en massa om vad som händer i den australienska serien och om allt som rör den. Kanske vi ska hålla oss till det som händer i serien nu & låta spoilers vara från denna tråden? Om intresse finns kan vi ju alltid starta upp en likadan med just spoilers...

Ordet är fritt!

• Svar på tråden McLeods Döttrar
  • Lou

Rise and shine - it´s Tuesday, at long last!
    Det innebär ett nytt avsnitt, härliga tider

• Lou

När jag läser förfrågningar om resumé av missade avsnitt blir jag lite förlägen, jag skriver gärna ner resumé men jag har så svårt att skriva korta sådana... Hoppas i haver öFerseende med det (kanske bättre med mycket än inget alls?)

• Tussilagoflickan

Jösses vad jag ser fram emot kvällen då jag får se dagens avsnitt Spelar in det för sambon sover dagtid och jag vill inte störa honom med att ha tv:n på....men det gör inget....man har ju något att se fram emot!!

• Setta

Lou: Vi är sååå tacksamma för dina resumeer så bry dig inte om vad andra skriver...
    Du e toppen som uppdaterar åt oss som råkar missa ibland

• Lou

Setta
    Jag menade inte alls ngt negativt på något vis utan bara det att jag var rädd att det kan upplevas som för mycket i mina resuméer Och jodå, jag skriver så gärna fler vid de tillfällen det önskas

Jag har inte sett dagens avsnitt än utan skall göra det ikväll - can´t wait

Trevlig dag alla - solen strålar!

• Lou

Snart, snart skall jag poppa popcorn & mysa ner i soffan och kolla dagens avsnitt

• Unika Emma

Jag tycker verkligen om dina långa och innehållsrika resume'er Lou!
    Uppskattas verkligen =)

• Setta

missade dagens avsnitt..

ställde videon o tog sonen i vagnen för att gå en promenad o inom o handla... när jag kom hem o skulle kolla på det jag spelat in så var där inget... uuuääähhh trodde jag skulle börja gråta.... typiskt !!

• Trulls

Missade jag med... tyvärr.... vår video krånglar oxå.... snyft.... det var säkert ett jättebra avsnitt oxå....

Svar på tråden McLeods Döttrar