• Lou

McLeods Döttrar

McLeods Döttrar-tråd härmed öppnad

~ VÄLKOMNA! ~
    Här kan vi prata en massa om vad som händer i den australienska serien och om allt som rör den. Kanske vi ska hålla oss till det som händer i serien nu & låta spoilers vara från denna tråden? Om intresse finns kan vi ju alltid starta upp en likadan med just spoilers...

Ordet är fritt!

• Svar på tråden McLeods Döttrar
  • Ananak

var är alla???? varfö inget avsnitt idag??

• Lou

AnanK: Kanske är alla ute & firar Sveriges Nationaldag? Nej det tror jag väl knappast men något annat kul har de nog för sig...

Kan det vara så att det inte visas på måndagar längre? För förra veckan var det ju inte heller ngt avsnitt utan "vara" tis-fre. Let´s hope so.

• Setta

Åååhhh vad det e jobbigt m Måndagar utan min favoritserie.... blir litta sur faktiskt...

• Lou

Har de helt enkelt sluta visa McLeods på måndagar???

• Setta

Verkar så...

Men i dag är det tisdag o om lite mer än 1 timme är det dax !!!
    Taaadaaaaa.... gissa om jag ska bulla upp i soffan o natta lillkillen =0)

• swedekarin

Får bli videoinspelning här! Ska på ett ssssssssåååååååå trist styrelsemöte, men när jagkommer hem ska jag titta!!

Sade inte kanal 5 nyss att de skulle sluta visa serien i början av juni!? Fast för min del får de gärna visa den hur länge som helst. Inte klaga på något vis!

• syrenen

Gillade slutet idag Hela serien är ju underbar!

• Mitti

Underbar slutreplik!
    Och... Äntligen händer det något !
    Ser fram emot nästa avsnitt...

• Lou

YIIIIHAAAAAAAAA Äntligen! Det var på tiden!!!

swedekarin: Menar du att de ska göra uppehåll??? Hum. Å andra sidan så brukar man ha en massa annat att stå i sommartid...

Svar på tråden McLeods Döttrar