• Lou

McLeods Döttrar

McLeods Döttrar-tråd härmed öppnad

~ VÄLKOMNA! ~
    Här kan vi prata en massa om vad som händer i den australienska serien och om allt som rör den. Kanske vi ska hålla oss till det som händer i serien nu & låta spoilers vara från denna tråden? Om intresse finns kan vi ju alltid starta upp en likadan med just spoilers...

Ordet är fritt!

• Svar på tråden McLeods Döttrar
  • bodis

Tack så mycket Lou, du är en ängel!

• Tussilagoflickan

Jag har aldrig sett denna serie, eller hört talas om den ens....men idag ska jag spela in ett avsnitt....ert prat har gjort mej så nyfiken!!

• Lou

~ VÄLKOMMEN ~ Tussilagoflickan!
    Trevligt att vi fångat ditt intresse så till den grad att du spelade in ett avsnitt Hoppas du tycker det är bra - jag & många med mig är h-e-l-t sålda! Dagens avsnitt har jag själv spelat in och ska kolla det i kväll, härligt att ha ngt så bra på kvällskvisten

• Setta

Ja Lou dagens avsnitt var bra det med och speciellt mellan Tess och Nick... romantiskt av honom eller hur... =0)

• Lou

Riiise and shine

Setta: Fredagens avsnitt var bra - och romantiskt värre Nick! Undrar hur länge det dröjer innan det hettar till orentligt.....

Torsdagens avsnitt dar kurskillen gav sig på den nya tjejen (Kate heter hon va?) tyckte jag däremot inte var bra, annars så tycker jag att denna serien bara har bättre avsnitt för varje gång!
    Är det ngn mer än jag som tycler att Tess iklätt sig en mer "vuxen & förståndig" roll? Detta blev efter att hennes älskade syster Claire dog.

Lärdag idag & dte är ju härligt, bortsett från att det regnar & att det är 2 hela dagar till nästa avsnitt.....

• Setta

Lou: Ja vissta har Tess "mognat", hon är mera harmonisk =0)

• swedekarin

Tror att jag gillade den gamla lite mer glada och friare Tess! Alla tjejerna säger att den nye grannen Kane är riktigt ögongodis....är de blinda eller tar man vad som helts när det inte finns så mycket att se på ute på den australiska landsbygden. Kane är riktigt o fräsch! Enligt mig då!

• Setta

Ja jag tycker inte heller han e nåt o vila ögonen på... då tittar jag hellre på Nick eller Dave =0)

• Lou

Dave ja, yam yam Romantikern Nick vinner i det långa locppet och Alex, nja, han har utseendet med isg men är lite väl styv i korken när det gäller kvinnor Men nog passar han & Stevie pööörfect tillsammans!?
    I brist på McLeods tar jag boken och tassar ner i bubbelbadet

Svar på tråden McLeods Döttrar