• Pontusmamma

Heta-linjen någon som kommer ihåg den???

Tittade nyss på eferlyst och de pratade om heta-linjen...kommer själv ihåg att jag som nyfiken tonåring ringde dit...kommer oxå ihåg nr 10 00000 tror jag de var...
    Min fråga är fanns den i hela landet el bara i Gävle där jag bode då?

Pontus040417 Emma060209
  • Svar på tråden Heta-linjen någon som kommer ihåg den???
  • Monica S

jaaaa. fan vad kul o spännande det va

• Suri

Jag kommer ihåg heta-linjen. Vågade aldrig säga något men vi ringde ofta och lyssnade... Fnissandes. 111 000 eller?

one people, one nation, one destiny
  • Pontusmamma

ja visst f-n var de lite små kul...kommer så väl ihåg en röst som viskade ÄR DU NÅ KÅR DÅ?? åh va vi skattade då...fjortisar som vi var ha ha ha

Pontus040417 Emma060209
  • Majuni

Det fanns i hela landet, men jag ringde också till Gävle, bor inte allt för långt därifrån.. hahaha nostalgi!!
    Sjuka gamla gubbar mest.. som viskade om man hade hår på fi..an..

• Iorlover

Haha, japp de kommer jag ihåg! Ringde ofta och jag träffade även en pojkvän därigenom! Tog snabbt slut, men ändå...haha! Det var kul!

• Pontusmamma

har för mig att Gävle nr var 10 00000!
    man blir lite full i skratt när man tänker efter!

Pontus040417 Emma060209
  • miliasmamma

Haha, jo dit ringde även jag som barn, var nog inte ens tonåring då. Minns att min pappa kom hem en gång när jag och en kompis pratade med någon snubbe där, vi blev givetvisa nervösa så slängde på luren. Men personen i andra änden la dessvärre inte på, så när pappa lyfte luren så var han fortfarande kvar *pinsamt* :) Telefonräkningarna efter det där var inte heller så billiga, på den tiden var det ju inte billigt med sverigesamtal. Jag vill inte ens tänka på vad det kostade att ringa dit :)

Svar på tråden Heta-linjen någon som kommer ihåg den???