• Pontusmamma

Heta-linjen någon som kommer ihåg den???

Tittade nyss på eferlyst och de pratade om heta-linjen...kommer själv ihåg att jag som nyfiken tonåring ringde dit...kommer oxå ihåg nr 10 00000 tror jag de var...
    Min fråga är fanns den i hela landet el bara i Gävle där jag bode då?

Pontus040417 Emma060209
  • Svar på tråden Heta-linjen någon som kommer ihåg den???
  • mita78

måste ju så att han tar sig upp, men i dag var han redan upp hade vaknat kl 3 och kunde inte somna om, stackarn och i går jobbade han från kl 07-20

• Ramonas

Hahah, ja det kommer jag ihåg.... hahahah Sikka minnen....

• Pontusmamma
    mita78 skrev 2008-01-18 04:23:37 följande:
    ringde oxå dit ofta frö typ 18 år sedan kom i håg en gång jag ringde då var det min storebror som gjorde lumpen som var i andra ändan, pinsamt värre för oss båda
    h HAhah ha!
    Pontus040417 Emma060209
  • Lillsnuppa

jodå jag stod i någon telefonkiosk o busringde något nr 020445566 tror ja... har dock inte testat det på 13 år typ...*hihi*

• SandvikenMamma

Min storebror bodde i en studentlägenhet under sin gymnasietid (10 år sen ungefär). Hans väckarklocka gick sönder, och när han vaknade på morgonen så hade han däför ingen aning om vad klockan var... Varpå han ringer ett gratisnummer för tjejer till någon sån där "het linje" och frågar sen mannen som svarade i andra änden hur mycket klockan var...
    Jag vet faktiskt inte om han fick veta hur mycket klockan var, men jag gillar historien

• Challe N

Ha ha ja det var tider det Finns den kvar? Man kunde väl välja att prata med andra i samma stad som man bodde. Eller var det ett annat nummer?

• Miot

Hahaha, jaa jag kommer ihåg det! Ringde dit när jag var 10-11 år för att det var så spännande. Hade högtalartelefonen på och mamma och pappa kom hem från affären och hörde någon som viskade: hallååååååå, hallååååå är du kååååt? Uhh, va hemskt, hade ju glömt att stänga av den.... Fick en redig utskällning kan jag lova =)

• Challe N
    Miot skrev 2008-01-23 22:53:56 följande:
    Hahaha, jaa jag kommer ihåg det! Ringde dit när jag var 10-11 år för att det var så spännande. Hade högtalartelefonen på och mamma och pappa kom hem från affären och hörde någon som viskade: hallååååååå, hallååååå är du kååååt? Uhh, va hemskt, hade ju glömt att stänga av den.... Fick en redig utskällning kan jag lova =)
    Ha ha! Piiiinsamt!!
  • elinville

Jag kommer dels ihåg den klassiska heta linjen men det måste väl varit nästan 20 år sedan det fanns? Jag minns att jag var ca 10 när vi busringde till flåsandes gubbar och lossades vara äldra än vi var...haha
    Sen några år senare kom någon annan slags het linje man kunde ringa 020-nummer som tjej och prata med en massa killar och sedan kunde man typ bestämma träff men EN kille och då ringde man ett annat nummer... haha, fick kontakt med en kille när jag ringde dit som fick mitt hemnummer, men när han ringde hem till mig mitt i familjemiddagen blev jag så nervös att jag låtsade som om jag inte fattade något alls vem han var...stackaren

Maja 070703
  • SeTa

Japp, jag ringde massa till heta linjen!
    Stämde träff med allsköns folk och fnissade rått när dom stog ensamna vid mötesplatsen.
    KOmmer dock inte ihåg nummret längre.

• lillamuan
    Linda1976 skrev 2008-01-18 00:00:04 följande:
    789 50 var det i Malmö! Ja herregud... tänk om man visste att internet var på gång!! Haha...
    HAHAHA ja just det!!!
  • julibarn83

numret står ju i telekatalogen, det är väl tre olika nummer, riks, lokal o gay. Aldrig ringt, har dock varit nyfiken på att ringa lokalvarianten, tänk om man känner personen i andra luren...

• julibarn83

eller den där linjen där en tjej frågade hur gammal är du?? jag är 18 svarade tolvåringen med mörk röst...

Svar på tråden Heta-linjen någon som kommer ihåg den???