• Pontusmamma

Heta-linjen någon som kommer ihåg den???

Tittade nyss på eferlyst och de pratade om heta-linjen...kommer själv ihåg att jag som nyfiken tonåring ringde dit...kommer oxå ihåg nr 10 00000 tror jag de var...
    Min fråga är fanns den i hela landet el bara i Gävle där jag bode då?

Pontus040417 Emma060209
  • Svar på tråden Heta-linjen någon som kommer ihåg den???
  • Pontusmamma
    Heleri skrev 2008-01-17 21:23:30 följande:
    Det fanns nog egna nummer på olika orter, själv kan jag fortfarande Borlänges nummer: 13120, 14170, 11950 *asg*
    oki,,,, då var de alltså andra nr på andra ställen i sverige!
    Pontus040417 Emma060209
  • buspolly

vi ringde 124900, ibland kunde man välja en annan slutsiffra.
    mest bara folk som flåsade eller sa hallå.
    men va spännande man tyckte att det var, haha,

• Pontusmamma
    ja just ja...de hade jag helt glömnt...flåsande gubbar!
    Pontus040417 Emma060209
  • Katten79

Oj det var ju mååånga år sen! Men jag träffade en kille därigenom som jag hade ganska lång kontakt med. Var väl i högstadiet. Det var sthlms linjen jag ringde.. Än i dag så kommer jag ihåg vad han heter o fyller år!

Men spännande var det!!

• Linda1976

789 50 var det i Malmö!

Ja herregud... tänk om man visste att internet var på gång!! Haha...

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Qywez

Hihi, jag och polaren var stammisar på heta linjen i Stockholm, dvs. tills polarens morsa fick nog och låste in telefonen .
    Så stämde man möten vid spottkoppen, spanade in töntarna som stod och väntade och dissade dom skrattandes.
    Jisses vilka töntar vi var .

• nuttelisa

men hallå...går det att ringa sånt ännu?? var mer än jag visste....då var mina ensamma nätter lösta nu..eller mer kanske underhållningen löst...

• mita78

ringde oxå dit ofta frö typ 18 år sedan kom i håg en gång jag ringde då var det min storebror som gjorde lumpen som var i andra ändan, pinsamt värre för oss båda

• Pruttiluskan
    mita78 skrev 2008-01-18 04:23:37 följande:
    ringde oxå dit ofta frö typ 18 år sedan kom i håg en gång jag ringde då var det min storebror som gjorde lumpen som var i andra ändan, pinsamt värre för oss båda
    Hahahahahahhaahahahahah
Svar på tråden Heta-linjen någon som kommer ihåg den???