• Petrah

hur ofta solar du solarium?

jag brukar sola på vintern men har fått nojja att bli rynkig under ögonen
    kan man bli rynkig om man solar ibland bara?

Wild, Raw and Beautiful
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden hur ofta solar du solarium?
  • Eisa
    Pinkie skrev 2008-01-19 08:55:03 följande:
    Har solat solarie 2 ggr i mitt liv, men jag får fan panik där under. Riktigt känner hur födelsemärkena börjar klia och växa... *hehe* Men visst vore det nyttigt för mitt blåbleka hull...
    nyttigt? i helvete. man får cancer.
  • krypet fem

Jag solar mellan Aldrig och 10 ggr per år, förra året blev det väl 4-5 ggr. Men jag tycker att det är skönt när jag väl tar mej dit.

• Kary

Aldrig. Det är farligt och dumt och vill man ha värme så kan man gå och sätta sig i bastun efter träningen.

• Elli47

Finns det fortfarande folk som använder solarium? Jag solade några gånger på 80-talet men tyckte det var så himla tråkigt så jag slutade...

• Eisa
    Elli47 skrev 2008-01-19 10:39:14 följande:
    Finns det fortfarande folk som använder solarium? Jag solade några gånger på 80-talet men tyckte det var så himla tråkigt så jag slutade...
    Ja det finns folk som använder solarium. De förstår inte att det ser lite roligt ut att vara brun mitt i vintern.
  • Elli47

Brun mitt i vintern kan man ju vara ändå om man använder brun-utan-sol eller åker utomlands på badsemester. Cool

• Happy leen

Solar 2ggr i veckan, har gjort det dom senaste 4 åren....förutom på sommaren.Blir väldigt "grå"i hyn.

• HannaHYLK

Aldrig.

Tycker bara konstgjord solbränna (eller överdriven solbränna i allmänhet) ser ful ut.

• Pormoicheia

Aldrig.

Apprentice Moraltant
Svar på tråden hur ofta solar du solarium?