• Petrah

hur ofta solar du solarium?

jag brukar sola på vintern men har fått nojja att bli rynkig under ögonen
    kan man bli rynkig om man solar ibland bara?

Wild, Raw and Beautiful
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden hur ofta solar du solarium?
  • Guldrosen

Aldrig!

Jag vill inte åldras i förtid... är drygt 42 år men ser betydligt yngre ut...

• erika85

Aldrig, får sån jäkla klåda=( Tråkigt för det kan vara skönt nån gång ibland tycker jag...

• Linda1976

Aldrig - det är skadligt och jag vill inte åldras i förtid. Har inte solat sen typ högstadiet.

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • ming
    Majsan70 skrev 2008-01-19 18:08:37 följande:
    Solar man nå+n gång ibland ser man inte ut som en torkad läderpung.
    Nä, det är ju klart. Men majoriteten av dem som ser ut som Donatella solar ju solarium.
  • flybell
    CloudBerry skrev 2008-01-19 14:26:53 följande:
    Aldrig nu för tiden, vill inte bli rynkig i förtid.
    samma här....innan solade jag som fan men nu är de slut med det.
  • Majsan70
    ming skrev 2008-01-19 19:36:08 följande:
    Nä, det är ju klart. Men majoriteten av dem som ser ut som Donatella solar ju solarium.
    Hmm?? Ingen i min närhet ser ut på det viset faktiskt. Tror många ser knepiga ut när de sprayar på solbränna oxå.

Själv solar jag för att må bra när det är som mörkast o jag blir inte särskilt brun. Inte är jag rynkig heller.
  • Balehead

Det brukar hända 1-2 gånger om året, om jag blir mörkerdeppig eller tokstressad. Vi har ett gammalt solarium på jobbet, där man kan lägga sig en stund och komma bort från verkligheten. Solar för att bli brun gör jag aldrig, utan för att slappna av i ljuset en stund.

• ming
    Majsan70 skrev 2008-01-19 20:43:21 följande:
    Hmm?? Ingen i min närhet ser ut på det viset faktiskt. Tror många ser knepiga ut när de sprayar på solbränna oxå.Själv solar jag för att må bra när det är som mörkast o jag blir inte särskilt brun. Inte är jag rynkig heller.
    Jag tror du missförstod. Alltså, majoriteten av de som ser ut som Donnatella, dvs de som är äckligt onaturligt bruna, solar ju solarium. Inte menat att alla som solar solarium ser ut som Donnatella.
  • cleopatra2

Jag solar aldrig i solarium,jag har gjord det innan,men det är egentligen inte nödvändigt ,jag blir snabbt brun i den vanliga solen.

• Petrah

Men blir man rynkig runt ögonen även om man har solbrillor?? Dum fråga kanske, vad vet jag. jag är ingen solexpert

Wild, Raw and Beautiful
  • Noomi

Jag solade massor i somras eftersom solen lyste med sin frånvaro och jag var en fåfäng blivande brud. Men nu lär det inte bli fler gånger.

• AnLeNo

Aldrig! Jag använder zon-salva så ofta och då får man inte sola på två veckor efter. Så jag vete katten hur det ska bli i sommar. Jag får ha linne på mej konstant! Snygg solbränna jag kommer att få- NOT!

Svar på tråden hur ofta solar du solarium?