hur ofta solar du solarium?
jag brukar sola på vintern men har fått nojja att bli rynkig under ögonen
kan man bli rynkig om man solar ibland bara?
jag brukar sola på vintern men har fått nojja att bli rynkig under ögonen
kan man bli rynkig om man solar ibland bara?
Aldrig!
Jag vill inte åldras i förtid... är drygt 42 år men ser betydligt yngre ut...
Aldrig mer!!
Har slutat sen ett par år tillbaka...
Aldrig, får sån jäkla klåda=( Tråkigt för det kan vara skönt nån gång ibland tycker jag...
Aldrig - det är skadligt och jag vill inte åldras i förtid. Har inte solat sen typ högstadiet.
Det brukar hända 1-2 gånger om året, om jag blir mörkerdeppig eller tokstressad. Vi har ett gammalt solarium på jobbet, där man kan lägga sig en stund och komma bort från verkligheten. Solar för att bli brun gör jag aldrig, utan för att slappna av i ljuset en stund.
Jag solar aldrig i solarium,jag har gjord det innan,men det är egentligen inte nödvändigt ,jag blir snabbt brun i den vanliga solen.
Jag solar ibland!
Men blir man rynkig runt ögonen även om man har solbrillor?? Dum fråga kanske, vad vet jag. jag är ingen solexpert ![]()
Jag solade massor i somras eftersom solen lyste med sin frånvaro och jag var en fåfäng blivande brud. Men nu lär det inte bli fler gånger.
Aldrig! Jag använder zon-salva så ofta och då får man inte sola på två veckor efter. Så jag vete katten hur det ska bli i sommar. Jag får ha linne på mej konstant!
Snygg solbränna jag kommer att få- NOT!