Inlägg från: Viktorius |Visa alla inlägg
  • Viktorius

Kustbevakarna

Svar på #263
    Lugn Nisse-Lovers-Brudar!
    Slutet är inte här än..
    Nisse och de andra tar ett litet skutt i tablån och dyker upp söndagen den 6 april klockan 21.00.

bee happy! :D
  • Viktorius
    Svar på #265
    haha! just därför jag var tvungen att registrera mej här och medela det.
    råkade hitta tråden via google och kände den tryckande, sorgliga stämningen. haha!
    förstod attt det kanske skulle bli glada miner! ;)
  • Viktorius

179 cm?? omg, det kan man inte tro.. han ser rätt kort ut. lr inte kort men typ runt 170-175 hade man gissat på.

Bevabus skrev 2008-03-27 22:49:46 följande:
    när gjorde du det? :Pkortare? men han är ju 179 cm lång...fråga mig inte ens hur jag vet det hahaha återigen min lilla kontaktperson jag har
  • Viktorius
    Svar på #269

haha. no problems.
    hunnit läsa lite av tråden o ni verkar ju.. hehe.. ha intressanta diskutioner här..!
    så jag hänger på, om man får! ;)
    Bevabus skrev 2008-03-27 22:50:11 följande:
    haha tack för att du tog dig tiden till att registrera dig
  • Viktorius

om programet i sin helhet lr delarna med nisse? haha.
    kustbevakarna är typ det enda vettiga som går på tv, kan bero på att jag är "skärgårdssemestrare" sen hur länge som heslt. vi har faktiskt en Örnvik 690 Cobra.. :)
    men nisse är faktiskt snyggare än alla "Cobror" tillsammans! ;)

Bevabus skrev 2008-03-27 22:57:15 följande:
    haha självklart får du hänga på så vad tycker du om programmet?
  • Viktorius

haha. typ ställa sej bervid han och mäta med tumstock lr!? ;)

Bevabus skrev 2008-03-27 22:57:46 följande:
    jag blev oxå förvånad när jag hörde längden :O hoppas jag får se honom live en dag så jag kan bedömma själv haha :P
  • Viktorius

hehe. jepp. våran är lite mindre än dom som ksutbevarna reg. ost har. men den går fint endå! ;) funkar alltid. till skillnad från deras. ;)
    haha, ja. man hade nog velat sakt det själv poersonligen. lite avskillt. kanske inte i TV. :P såg i tråden att du skickat brev åt han. fått nå svar??

Bevabus skrev 2008-03-27 23:07:51 följande:
    åh cobror e cool hahaha :P håller med :Pidag i avsnittet så var det ju en man som pekade på en tjej i båten och sa till Nisse "hon tycker du är söt"...om någon hade pekat på mig o sagt så, så hade jag hoppat över bord på direkten..iiihh va pinsamt :P
  • Viktorius

haha. superlat lr ångestfull? :P
    aja. det blir spännande i se om det blir 2 lr 3 avsnitt till då! :D

Bevabus skrev 2008-03-27 23:14:36 följande:
    jag har varit superlat med det där brevet och har inte fått iväg det ännu, lovar att säga till när jag skickat det
  • Viktorius

haha. varför skulle han få syn på det här? typ om han googlar sitt eget namn kanske?! då får han sej ett gott skratt tror jag.
    ja 2 till det är ju nått iaf. :D

Bevabus skrev 2008-03-27 23:20:09 följande:
    lite av varje tror jag dessutom så hatar jag tanken på om han skulle se det här forumet!det blir 2 avsnitt till säger Nisse i allafall (har kontakt med en person som känner honom)
  • Viktorius

jo, skulle inte förvåna en, skulle oxå googla mej själv för att se vad folk skrev om mej om jag va i samma situation! frågan är om han har tid mej sånt "trams".;)

det vore ju kul o veta (bara för skojs skull) om han fortfarande är singel som han sa i ett program. hehe. vet nån nått om det?

Bevabus skrev 2008-03-27 23:33:02 följande:
    jomen om han googlar det så är det ju inte så konstigt haha han e säkert nyfiken :P eller så berättar nån kollega på jobbet om forumet..usch...jag har ju framstått som nästan desperat här. jag kan ju meddela Nisse (om han nu läser det här) att jag knappast är så i verkligheten. Lite skämt var det allt fast jag gillar honom hehe
Svar på tråden Kustbevakarna