Kustbevakarna
Slutet är inte här än..
Nisse och de andra tar ett litet skutt i tablån och dyker upp söndagen den 6 april klockan 21.00.
bee happy! :D
179 cm?? omg, det kan man inte tro.. han ser rätt kort ut. lr inte kort men typ runt 170-175 hade man gissat på.
om programet i sin helhet lr delarna med nisse? haha.
kustbevakarna är typ det enda vettiga som går på tv, kan bero på att jag är "skärgårdssemestrare" sen hur länge som heslt. vi har faktiskt en Örnvik 690 Cobra.. :)
men nisse är faktiskt snyggare än alla "Cobror" tillsammans! ;)
haha. typ ställa sej bervid han och mäta med tumstock lr!? ;)
hehe. jepp. våran är lite mindre än dom som ksutbevarna reg. ost har. men den går fint endå! ;) funkar alltid. till skillnad från deras. ;)
haha, ja. man hade nog velat sakt det själv poersonligen. lite avskillt. kanske inte i TV. :P såg i tråden att du skickat brev åt han. fått nå svar??
haha. superlat lr ångestfull? :P
aja. det blir spännande i se om det blir 2 lr 3 avsnitt till då! :D
haha. varför skulle han få syn på det här? typ om han googlar sitt eget namn kanske?! då får han sej ett gott skratt tror jag.
ja 2 till det är ju nått iaf. :D
jo, skulle inte förvåna en, skulle oxå googla mej själv för att se vad folk skrev om mej om jag va i samma situation! frågan är om han har tid mej sånt "trams".;)
det vore ju kul o veta (bara för skojs skull) om han fortfarande är singel som han sa i ett program. hehe. vet nån nått om det?