Kustbevakarna
aaa. spec där det faktiskt lr en fastbegränsning på 8 knop. fast där försöker man ju köra låter lugnare. hehe. men som sakt. det blir dyrt endå eftersom det drar soppa.
ärligt talat så vet jag inte exakt men runt 60 knop typ.
aaa. spec där det faktiskt lr en fastbegränsning på 8 knop. fast där försöker man ju köra låter lugnare. hehe. men som sakt. det blir dyrt endå eftersom det drar soppa.
ärligt talat så vet jag inte exakt men runt 60 knop typ.
jepp. snacka om att man känner peppen tills ikväll! :) nu har man ju måstat vänta en OCH en halv vecka.. :P
ojoj. hur fan ska det gå när det verkligen tar heeelt slut?
precis. och så visar dom programen om och om igen i fleeera omgångar. typ som "vänner". haha.
gah. jag håller med!!
precis. man bara sitter o väntar. ser inte så ljust ut till efter pausen heller. :/ hmmm..
åååh. jag håller med. och nästa gång är väl heslt sista avsnitten någonsinn. :S
gaah. bäst för kanal 5 att det är myyycket nisse med då! :)
haha. det är ganska roligt endå. jag lste någonstanns att kanal 5 egentlige ville ha mer fokus på nisse under hela serien än va det varit, typ att det skulle handla mest bara om va han gör. men att kustbevaningen i sej inte ville det.
haha. lite roligt med tanke på att det endå vart MKT med nisse.
om man jämför med dom andra. hehe
ooh. hallå.
läste nyss att nästa avsnitt blir ett "best of Kustbevakarna & SSRS-avsnitt"
betyder troligtvis att det blir tillbakablickar på det bästa från det som varit.. hm.
vet inte vad man ska tycka om det. man vill ju se nisse i situationer som man inte redan sett. :P
precis så kände jag oxå! det som dom visat kan man ju faktiskt se på kanal5.se lr så.
hm. undrar om det betyder oxå att dom inte kommer visa repriser.
gaah
jepp. känns som att dom berövat oss den sista chansen att de något av nisse. typ. ännu mer surt med tanke på att han inte var med i gårdagens avsnitt. :(
gaaah! vad gjorde han då? han som kan ha varit nisse?!
Mia O skrev 2008-04-07 10:13:05 följande:
jahapp. sista avsnittet ikväll. :(
hoppas att det är nått man inte sett o inte bara typ en "repris"
o mkt nisse! ;)
gah. jag måste säga att det är iaf inte en så stor besvikelse som man trodde att de sku bli. bara johan o nisse. hittills iaf. peppar peppar ta i trä ;)
roligt att se intervuerna i "Nutid"
:)
gaaaaaaah.
va nisse tvungen att säga "nu ses vi aldrig mer igen.."
man blir ju deprimerad...
;P
det var kul oxå att dom kunde visa lite från första säsongen.
man hade det ju inte lika färskt i minnet. :)
men tycker endå att dom ska visa både säsong 1 o 3 i repris!
dessutom nisses komentar:
"jag har klippt mej oxå, men jag var jävligt snygg i långt hår"
haha. I LIKE det självförtroendet! ;)
ja. ibörjar där när dom pratde om hur han va persoligt o i programet,,