Kustbevakarna
GREAT!
:D hehe.
GREAT!
:D hehe.
naaaww! tack för välkommnandet! :D
som sagt, det var ju inrtessanta diskutioner här så att ni bli nog inte av med mej i första taget! :)
ser ju ut som att de flesta här har ögonen fast på samma ehm.. übersnygga medverkande i programet. ;)o likaså jag.
jo. det lät ju typ som att folk va beredd att deppa ihop här så jag beslutade mej för att lätta på stämningen lite. tadaaaa!
det där med "märkerna" kan kanske bero på vem som har befälet och är ansvarig för besättningen på båten just under den patrullen.
eller så beror det på någon annan typ av operativt avsvar. olika inriktningar i verksamheten. tyyp. :P
jaa. tycker oxå att det är mest underhållande när dom jobbar tillsammans. :)det märks att dom känner varann sen lääänge. dom är ett mkt bra team!
okey. så väl har jag inte studerat dom där strecken. så det låter lite lurt då ja.. då äre nog nått annat dom står för. som som sagt - vad?
jepp.
ska man hitta en nackdel till hans befordran så äre väl det! haha
precis. han kommer tycka att det är en myckett relevat och viktig fråga! ;) haha.
nääe. det borde inte det. då hade man kunnat skriva i pricip vaad som heslt. :P hehe
aa. det har jag oxå fått känslan av efter att jag hörde en intervju med honom på radio. han sa att han absolut inte ville bli igenkänd på stan tex. fast det är ju kanske inte samma sak som att få "beundrarbrev".
men man hoppas han slipper få några "riktiga" "galningar" efter sej! det vore ju inte nå roligt för han. :P
haha. han påstog att han tyckte att han lyckats bra men att efter det här så måste han nog skaffa tomteskägg..
jaså. kommer du från västerås??
coolt! :) jag kommer från första början från skinnskatteberg!
inte sååå långt ifrån!
hm. näe. ingen aning om det är samma. förmodligen. om det inte är reg. syd? våran kustbevaning region nord sträcker sej ju ända till gävle.
oh yes, jämfört med första säsongen ja? han va snygg då med men.. tror faktiskt att om han vill ha färre beundrare skulle han inte klippt sej för det verkar va många som fått upp ögonen just efter att han klippt sej.
haha. dom får så mkt jobb med dina frågor att dom får inte tid över för att jobba! ;) en sak som jag är undrande över e vad "Cobra-gruppen" gör vintertid..?
mee tooo! :D man förväntade sej att han skulle se ut som första säsongen o så när man fick se han igen vare som "shiiiiit! vad har hänt häär då! ;) NICE!" hehe
ja! dom kanske ju inte va ledig hela vintern heller?! lr går dom i ide som som björnar..? :P o kommer fran snygga o klippta från ingenstans..?
det kan ju inte finnas allt för mkt jobb på sjön vintertid iaf.. tycker man!
fast dom kanske har en sån där svävare som dom åker rumt med.