• Anonym

Detta var pinsamt...

upp upp

• Anonym

Jag älskar Backstreet Boys o Marilyn Manson!! Inte skäms jag för det.

• Anonym

Kul för dig, men har du inget du gjort som var pinsamt?

• Anonym

Hej!
    Detta hände mig för några år sen. Jag var försenad till banken, slängde på mig kläderna och sprang dit. När jag kom fram var jag aldeles svettig. Jag satte mig på en bänk mitt i rummet som var fullsatt och knäpte upp min kofta och upptäckte efter några sekunder att jag bara hade bh på mig under.
    Jag önska att jag haft en kompis med mig så att jag kunde skratta åt det men nu var jag tvungen att sitta kvar där och skämmas.

• Anonym

Jag har gjort många pinsamma saker!

En av de mest pinsamma var när jag höll på att kissa ner mig när jag höll ett föredrag i skolan. Jag var tvungen att sätta händerna mellan benen och hoppa så att det inte skulle rinna. Det hjälpte inte såjag var tvungen att sätta mig ner på huk och hålla tillbaks. Rena mardrömmen! Tanken på att springa ut och kissa slog mig inte.Sån respekt hade jag för läraren att jag inte vågade lämna klassrummet utan lov. Alla gapskrattde och jag var röd som en tomat. Hade önskat sjunka ner genom golvet då.

• Anonym

Jag brukar stå upp på offentliga toalettr och såg inte att locket var nerfällt. Så jag kissade massor på locket och det rann ner på golvet. Sen var det kö utanför. Det var så högljutt på toaletten att jag inte hörde att jag kissade fel. Visst var det pinsamt?

• Anonym

En kompis till mig var hos gyn, och alla vet väl hur kul DET är. Då när hon låg där frågade läkaren
    - Gör det ont?
    - Nä mn det är ju inte skönt
    - Nä det är inte meningen heller...

• Anonym

Jag var väldigt stressad och disträ en dag. När jag kom hem efter jobbet slängde jag av mig kläderna och skulle ta en dusch, men behövde kissa först. När jag var färdig och skulle spola såg jag något svart i toan: Jag hade slängt mina trosor i toan istället för tvättkorgen, och till råga på allt kissat på dem!!! Usch!!

• Anonym

*skrattar så tårarna rinner* Kul tråd det här!

För ett par år sen blev det stopp i vår toalett (bor i hyreslägenhet). Det hade som sakta dämts upp och tyvärr hade vi inga grejer hemma heller som jag kunde använda för att avhjälpa problemet. Inga som jag visste i alla fall.. Ringer då till vaktmästaren (en gubbe) och han kommer då med en sån där stor "sugpropp" för att försöka råda bot på "översvämningen". Han jobbar den lite upp och ner och fram kommer till min stora pinsamhet en använd tampong! (ringde min kille sen på jobbet, han sa då att han brukar bara köra med toaborsten ut och in...)

En annan pinsamhet jag kom på var för ett antal år sen då jag hade lektion (på högskolan) och av nån anledning svalde spottet fel och fick världens hostattack. Det går ju inte att sitta kvar så jag skyndar mig fort ut mot dörren. Försöker att hålla emot hostimpulserna samtidigt, men tyvärr resulterar det med att en fjärt kommer farandes istället...

• Anonym

Förstår inte varför folk tycker det är pinsamt med att hosta och fjärta, särskilt inför de närmaste? Kan ni inte vara er själva tillsammans med dem?

Jag släpper vaginalfjärtar ofta när vi har sex men det stör mig inte det minsta. Ibland skojar vi om det men oftast bryr vi oss inte alls. Det är ju helt naturligt.

Svar på tråden Detta var pinsamt...