• Anonym

Detta var pinsamt...

Min kille bodde för ett antal år sedan i studentkorridor. Vid ett tillfälle stötte han på två grannkillar (som han inte umgicks med) som stod och snackade ute i korridoren. De frågade min kille var han varit, och min kille svarade med ett tydligen populärt uttryck på 90-talet: "Äh, jag har bara varit nere på stan och bögat runt.."
    Inget mer med det, men sen fick killen min höra att denne grannkille var homosexuell...Ooops!

• Anonym

Var för ett tag sen tillsammans med en kille och vi hade ett internt skämt oss mellan.
    "Stopp, här är det bögfri-zon"
    Detta uttryck använde vi när vi skojbråkade och man ev. ville hämta andan eller så... Så var vi hemma hos hans föräldrar en sommar då han började jaga mig med trädgårdsslangen och det var kul ett tag..., om man säger så. Tvärvände mig om och satte upp handen (som Polisen gör i trafiken) och gastade för full hals; Stopp, här är det bögfri-zon!!

Tills svärmor kom utspringande och var till hälften galen på mig och bara skrek åt mig att sånt säger man inte! Basta!
    När vi kom in bad hon om ursäkt och talade om att grannarnas son var homosexuell och de hade haft jättesvårt att acceptera det och mer eller mindre förbjudit honom att komma hem. När de accepterat berättade de i förtroende till mina svärföräldrar att han var homosexuell och att de tyckte det var jobbigt och att de hade svårt för att ta till sig det.

Det här hände någon gång då det här inte var så accepterat att vara homosexuell som det är idag...

Skäms ännu för det här...

• Anonym

Min mans familj, varav två svågrar satt och diskuterade nåt om släktskap och om vad det heter om man är gift med den och den (detta var när vi hade nyträffats). Bl.a nämnde de nåt om "svågrar eller vad det nu heter". Jag lyssnade bara med ett halvt öra men jag sa ändå: "Jamen är det inte det som kallas buksvågrar? De skrattade högt åt mig, och jag liksom skrattade med fastän jag kände mig dum som då inte visste vad det betydde..

Sen har ju syrran en ganska bra då hon jobbade i england och var väldigt ovan vid maten, vilken bestod väldigt mycket av bla vita bönor. Hon hade nyträffat en kille där och vid nåt tillfälle skojade de och han la henne över sina ben och liksom tryckte till över magen. Ut kom den största prutt som mänskligheten skådat! Han sprang ut och undrade sen "do you have a rat up your a**?!

• Anonym

Min man och jag träffades när han fortfarande bodde hemma hos sina föräldrar. Just denna dag var de iväg så vi passar på att ha lite sex på hans pojkrum.
    Plötsligt hör vi att de kommer hem och vi far upp. På med kläderna, snygga till sängen och där i dörren står hans mamma. Puh, tänkte vi. Vi hann, men tittade hon inte lite konstigt på oss?
    När vi tittar ner ser vi att vi har råkat byta byxor med varandra mitt i villervallan. Hon var iallafall finkänslig nog att inte kommentera det.

• Anonym

Detta hände när jag var 9-10 år nånting och jag var ute och cyklade runt vårt kvarter. Pinsamt, tyckte jag då.

I ett av gatuhörnen (30 meter från vårt hus) som jag passerade ett par ggr stod ett litet gäng med mest "tuffa" grabbar, typ 2 år äldre än mig. Det ville sig inte bättre när jag passerade det gathörnet att jag tappade trampen lite och höll på grensla stången. Då hör jag på håll hur en av grabbarna ropar: "Akta fi**an!" Ooh, vad jag blev generad.

Jag passerade inte dem nåt mera utan tog en omväg på 10 min. för att komma mig hem.

• Anonym

Min syster hann med nåt riktigt pinsamt för ett par veckor sedan. Hon var på kurs i Stockholm och satt på det halvfulla tunnelbanetåget. Hon var lte uttråkad så av nån anledning fick hon för sig att låtsas ringa och prata engelska i sin mobil. (fråga mig inta varför!)

Mitt i "samtalet" ringer hennes mobil på riktigt....

• Anonym

Måste dela med mig av en rolig insident!

En vän till mig jobbar som sjuksköterska på lasarettet. På samma avdelning som hon, jobbar en utländsk läkare som alltid brukar gå ut och äta lunch. En dag gjorde läkaren inte detta utan hade i stället med sig mat. Min vänninna brast ut bakom läkarens rygg, när han precis skulle värma maten i micron:
    - oj, har du stor-kok!

Läkaren tittade på henne och sa:
    - om jag har stor kok?

Gissa om vi garvade när vi fick höra detta!!!!

• Anonym

Det mest pinsamma jag vart med om hände för massa år sen..
    Jag o min dåvarande pojkvän var på semester med mina föräldrar, vi hade hyrt varsin stuga. En morgon kommer mamma in i våran stuga (vi hade glömt låsa dörren på kvällen) o frågar oss nånting o sen blir hon tyst o sen går hon ut igen..smått generad eller nåt..när vi sen ska stiga upp så ser vi att det ligger en kondom (använd förstås) mitt på golvet (från kvällen innan..) nedanför sängen, o när det slog oss att mamma sett den blev det ju väääldigt pinsamt förstås. Men det var bara att låssas om som ingenting sen.

Det är ett minne som fortfarande följer med..*huvva*..

• Anonym

För många år sedan hade Apoteket bindor utan klisterremsa, utan med skumgummi istället. Jag var på stan och plötsligt sparkade jag till en binda mitt på gågatan. "Vad äckligt! Vem f*n har slängt en binda på gågatan" tänkte jag, tills jag insåg att det var min egen som ramlat ut från byxbenet.

För ungeför lika länge sen träffade jag en kille från USA. Jag var väl ingen höjdare på engelska, men hankade mig fram. Jag skulle berätta för honom att jag varit riktigt elak mot en kille i skolan:
    "I was a real devil... a horny little one..."
    Jag fattade inte varför han skrattade så mycket tills han förklarade vad horny betydde. Skämmigt!

• Anonym

Jag satt på en uteservering med en killkompis som jag var lite intresserad av. Då kommer min mor och min moster förbi och stannar till vid vårt bord. Tydligen hade de också köpt varsin korv med bröd som de mumsade på. Mamma skulle visst säga nåt käckt (man håller ju alltid andan så det inte kommer ut nåt fånigt när man är i "herrsällskap").
    Jag tror det var mitt i det andra ordet mamma sa som en bit korv kommer flygande ur hennes mun och landar mitt på vårt bord! Mamma tar snabbt hand om korven med ett skratt. Jag skrattade också, mest för att skyla över...
Svar på tråden Detta var pinsamt...