Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Ja det var jättesynd! Mig måste man ringa eller smsa om man vill vara säker Det är så olika om jag kikar in här eller inte, ibland orkar inte ens datorn på
Men det kommer fler ggr! Åh imorn är det allvar för er! 1 helt år! Shit!!
Är det nån som tänker gå på barnmässan i helgen? Och isf när?
Godnatt tjejer!!
Jo han är en brunögd typ Kul å se dig!!
Vi fick salvor från weleda eller vad det hette, och sen en tandborste. Inget annat. Vi såg väl inte tillräckligt snälla ut
Jag tyckte inte att det fanns så mycket jag, blev faktiskt lite besviken på mässan, menmen, hoppas det blir kvar å blir större nästa år!
Vi har precis ätit tacos, rester från igår, och jag har varit så överambitiös att jag har plockat isär vagnen och smörjt alla hjul och alla leder så nu går den som på räls
Godmorgon allihopa!
Nu har jag släpat mig upp också! Håller med er andra, vilket trist väder! man ställer ju in sig på vår varje gång snön smälter ju!
Fy va trist med magsjuka! Hade inte Max spytt tidigare i helgen också? När ni trodde det var tänderna? Kanske ändå var nått virus då?
Läste i en tidning förrut att kebabkött var 2år gammalt! Efter det kan jag inte äta kebab, tyckte det lät så vidrigt! Sen är det väl kanske inte ens sant, men iaf!
Vi ska äta lite nu, och sen ut i de fina vädret
Jag köpte en tröja från 5myror kollektionen idag när dom packade upp! Supersöt!! Fanns mkt fint, kommer säkert bli rusning, för att inte om tradera sen
Nu är vi inne, trist väder ute! Blev helt blöt om skorna! Jag har iaf ett par gummistövlar, rosa med prickar på!