• tejp

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Hej tjejer!

Jag är frisk igen. Men sliten. På asdåligt humör. Som vanligt alltså!Flört

Rufus är febrig fortfarande han, stackarn. Är så trött på sjukdomar nu.

Va har ni för lördagsplaner? Vi gör inget alls, ska ta hand om min ledsna bebis nu!

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • tejp
    Starlet1 skrev 2008-03-01 21:04:16 följande:
    Hihi, da där skiljer sig ju våra barn åt. Min vill bara ligga i sin säng, i vår säng bara kryper han omkring.
    Samma här. Mina sover också bara i sina sängar! Tycker det är såå skönt!
    Moses skulle aldrig kunna sova i sin säng, då skulle han aldrig lägga sig tror jag
    Starlet1 skrev 2008-03-01 19:04:33 följande:
    Var det nån mer som ville med till Karlstad?
    Jag kommer nog inte åka. Ska på klassfest på lördagen och det blir för stressigt å hinna. Synd inte mässan var på fredan med, hade velat gå.
    Fatta att det är 10år sen jag gick ut nian!
  • tejp
    smarties skrev 2008-03-02 22:18:36 följande:
    Jag och karln upptäckte just något mysko.Avfärgningen luktar NYFÖDD när man sköljt ur och torkat håret.Jag har suttit och funderat hur länge som helst nu, och nu kom vi på det.Nyförlöst bebis luktar mitt hår! :D

Hehe det lät ju mysigt! Alltså fast man älskar nyfödd lukten så kan man ju inte låta bli att tänka på vad det faktiskt är dom måste lukta av

Värst va ni har hunnit med å prata här ikväll! Har läst ikapp nu! Lucas är på g också att bli sjuk nu så här är det high life!

Dom där bantningstabletterna skulle man ju ha uppfunnit, dåligt rik man kunde bli på det

Ang spjälsäng så ska Moses ha det så länge det går, dels för att jag vill veta vart han är på nätterna, och sen så har han ett sånt litet rum så det är smidigt med en så liten säng som möjligt.

• tejp

Hejhej!

Å vilket väder idag då!! Ska ut å gå en sväng snart tror jag! Hoppas det är slut på snön nu!

Här blir det dock inget dagis eller lekis.

• tejp
    Michaela83 skrev 2008-03-04 07:10:57 följande:
    Hejhej!FL fika/mat idag kl 12.. på cafe CAAL!Nån som ska till Fenix på fm?
    hmf, synd man inte masa sig ut här tidigare då. Hade ju kunnat ta en barnfri lunch
  • tejp

Hej!
    Jag var där på calimero i onsdags, antar att det är där ni menar i sågmyra Dock tycker jag inte att villervalla är så speciellt. Men dom har ju mkt andra roliga och fina saker!

Här sover alla utom jag. Trist!

• tejp
    smarties skrev 2008-03-04 23:25:41 följande:
    Ingen Nirnaeth än? *håller tummarna* :D
    du fick inlägg 1000!
  • tejp
    smarties skrev 2008-03-04 23:32:48 följande:
    Bara det måste ge henne tur nu. :D
    Haha stackarn får inte ens sova på nätterna utan att alla tror hon är på förlossningen
  • tejp

Nehej, dax att sova här nu!
    Godnatt tjejer!

• tejp
    Michaela83 skrev 2008-03-07 09:12:20 följande:
    Ja verkligen... är riktigt pissed-of på POP just nu.. Jag ska iaf reklamera bodyn, men resten av plaggen är ju förstörda, så det är jävligt tråkigt. Och 90% var använda 1 gång *skriker högt*
    Ta med alla kläderna till pop och visa, så kan du kräva ersättning. Eller stod det tvättas separat i bodyn?
    Hade blivit skitsur!
    WLR skrev 2008-03-07 09:39:36 följande:
    Hej, en till Borlängebo här!Martha, fd lillamy från april-tråden här...Tänkte kika in med en fråga... Ringde till Antita Ewerts för fotografering av min snart 1-åriga son, men tydligen har hon lagt av!Nån som kan tipsa om nån bra fotograf...?/tack
    Hejhej!

Petra heter hon i sågmyra och det är många som tycker hon är duktig!
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)