Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
Nu finns några nya bilder på barnen för er som har glömt hur vi ser ut! Har ju varit isolerade ett tag.... *suckar*
Nu finns några nya bilder på barnen för er som har glömt hur vi ser ut! Har ju varit isolerade ett tag.... *suckar*
ja Ylva det vore super med lite bilder på Adam!! Saknar det!
Smarties, det blir väl finfint till våren med de färgerna! Tänker på Ikeas en förvaringskorg för barn som såg ut som en blomma, grön och rosa när jag ser vagnen!
Va ska ni friska människor hitta på resten av veckan då? jag har en 15% kupong på pop som jag MÅSTE köpa nått med, sista dan imorn tror jag Måste försöka få tillfälle att dåna dit en sväng!
3-1 jackan är en vinterjacka, bara så du vet. Den är fodrad så den är för varm på sommarn även utan fleecen i, bara ifall du inte visste det
Satsa istället på en skaljacka, den kan du också köpa en fleece till, antigen pops eller en annan vanlig. Skaljackan har MKT längre användningstid och den finns också i rosa, det är den Marit har!
Måste måste man väl inte, men jag personligen tycker det är ganska löjligt att lämna barnen på dagis när det är lov och man själv är hemma.
jag tycker att man ska kunna aktivera sina barn hemma också, köper inte grejjen att barnen blir galna av att vara hemma en vecka(förlåt, min åsikt)
Nu gäller inte det här dig smarties, utan allmänt.
Ser gör ju alla som dom vill, men jag tycker det är B å lämna på lov om man inte jobbar.
Godmorgon föresten!
Hörde precis på nyheterna om arborga, fyfan va hemskt!
Jahapp, dagens planer. Vara hemma med vattkoppor. Trodde igår att det var fullt, men idag har han ännu mer.
Vi följer föresten gärna till leklandet om alla är friska här! skulle vara kul å gö nått igen
Starlet1, Moses har en skaloverall som är helt suverän, så jag tror absolut att en såndär galonoverall måste vara toppen. bara å duscha av om den blir smutsig ju!
Har dom talgrupp under lovet på ert dagis? Sånt brukar ju annars vara uppehåll under lov.
Jag säger absolut inte att att du inte kan ha honom där hela veckan heller, det är ju helt upp till dig hur du väljer att göra, sa bara vad jag tycker.