Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Jag blir galen på att jag inte hittar den där barnklädessidan där alla märkerna är med. Dom danska kläderna och så. Vet ni vad jag menar. Marha, du har gett mig länkar förut.

• Starlet1
    Starlet1 skrev 2008-03-18 09:07:53 följande:
    Jag blir galen på att jag inte hittar den där barnklädessidan där alla märkerna är med. Dom danska kläderna och så. Vet ni vad jag menar. Marha, du har gett mig länkar förut.
    hittade den
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-03-18 09:12:12 följande:
    shit va nyfiken jag blev va är det för sida?
    Den var inte så rolig som jag minns den, och overallen var inte där. Tänkte jag skulle hitta den och se om den var fin, som jag minns den

http://www.babyshop.se/ Du har säkert sett sidan förut.
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-03-18 09:10:57 följande:
    Vi följer föresten gärna till leklandet om alla är friska här! skulle vara kul å gö nått igen Starlet1, Moses har en skaloverall som är helt suverän, så jag tror absolut att en såndär galonoverall måste vara toppen. bara å duscha av om den blir smutsig ju!
    Ja, jag ska be mamma köpa den. För jag gillade just den. Men minns inte vad den fanns i för storlekar. Tittade liksom bara lite snabbt på den. Tänkte åka dit igen, men då blev Adam sjuk.
  • Starlet1

Nu sover Adam, så nu ska jag städa lite. Det är verkligen behövligt. Göte var ju hemma ensam med Adam i 2 dagar

• Starlet1
    badthing skrev 2008-03-18 14:01:35 följande:
    Hallå allihopa! Idag är det dags för första föräldragruppen (eller, deras andra, men min första), missade förra veckan, tog fel dag. Haha. Jag skyller på mina hormoner! Kan vi inte få sommar snart?! Hjälp! Bara 2 månader kvar nu.. Hur ska man stå ut..?!
    Åh vad underbart att vara gravid! Ha så kul på föräldragruppen!
  • Starlet1
    lindi skrev 2008-03-18 14:35:37 följande:
    ylva, har du städat klart nu

Nä inte helt. Har köket och badrummet kvar. Tog paus och leker med barnet istället

Tar resten ikväll eller imorgon. Fast nu ser man inte att jag har städat i vardagsrummet längre. Huliganen har gjort allt ogjort.
  • Starlet1
    lindi skrev 2008-03-18 14:40:14 följande:
    vet hur det där är, har själv en vandal här hemma, de är ungefär lika snabba på att sabba ett rent hem som en huligan!o det där med ensam pappa hemma med vandal är jag också bekant med hur det bli o se ut!
    Ja, huh, hur ska det gå Förvånad
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-03-18 14:54:57 följande:
    Hejhej... Nu är vi hos mormor och morfar, ja eller morfar är ju inte hemma... Har varit på fenix å på kupolen.  Har köpt en stegräknare ska försöka mej på att ut å gå med en sån.. få se om det peppar bättre.. :)  
    Ska också köpa en sån. Kommer nog köra förbi er nu snart. Ska till Citygross.

Shoppade du nåt mer då?
  • Starlet1

Nu har jag hämtat den "nya" klädseln till Brion. Den ser fin ut, nu ska jag bara få på den också, så jag kan ta den vagnen när jag är ute och går. Nån som vet hur man gör?

lindi skrev 2008-03-18 19:24:49 följande:
    så här ser Loves jacka ut som jag pratade om tidigare
    Jättesnygg!
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)