Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

tejp skrev 2008-03-18 21:27:14 följande:
    Har också varit en snabbis på po.p idag. Rusade in 19.40 Här är vi febriga igen. Jag blir galen på att det aldrig försvinner!
    Jag var där vid 18:30. Köpte den där t-shirten. Köpte du nåt?

Stackars er som har feber igen. Har du också det?
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-03-18 21:42:47 följande:
    Men den skulle väl komma igen?
    A-K sa att den var restad, så den ska komma.
  • Starlet1
    Starlet1 skrev 2008-03-18 21:45:02 följande:
    A-K sa att den var restad, så den ska komma.
    Hihi, kanske ska läsa hela sidan innan jag skriver.
  • Starlet1
    A med V och L skrev 2008-03-18 21:48:59 följande:
    Till dig finns den och kommer troligen nästa vecka.
    Härligt! Adam kommer bli så himla fin i den.
  • Starlet1
    A med V och L skrev 2008-03-18 22:00:05 följande:
    Jag tycker att det är underbart med färg på barn.Älskar den starka cerisa, koboltblått, gult, orange m.m.....inte på mig själv dock
    Gillar också mycket färg på barn. Adam har alla möjliga färger. Men jag gillar färg på mig också.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-03-18 22:03:48 följande:
    Ursh... lyssnar på nyheterna om morden i arboga... gud så hemskt.. fattar verkligen inte hur en del människor är funtade... att de verkligen kan göra sånna hemska saker.. å mot sina egna barn dessutom... 
    Jag klarar varken av att höra eller läsa om det. Det är för hemskt för mig att ta in.
  • Starlet1

Borde gå och lägga mig, men Adam sover så oroligt, så jag vill vänta tills han är mer inne i sömnen.

Sover ni andra redan? Brukar ju vara jag som går och lägger mig tidigt.

• Starlet1
    znoozan skrev 2008-03-18 23:21:40 följande:
    nä jag är vaken,som vanligt!
    Borde gå och lägga mig, men Adam ligger fortfarande och gnyr.
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-03-19 01:19:14 följande:
    hoho vad gör alla  hittade coola stövlar till I,måste mäta hans fossingar imorrn!pippilotta.jetshop.se/ProductPopup.aspx...
    MEN vad snygga dom var!!!

Har haft en helt okej natt. Killen var lite gnyig mellan 00:30 och 01:20, då fick jag stoppa i napp och så. Men sen sov han till 4:50 då fick han välling och sen sov han till kl 8. Känns bra.

Men jag blir galen på att hans pappa eller farbror inte kan sätta upp grinden till trappen. Adam kryper dit hela tiden och ska klättra upp. Nu har jag lagt min jättetunga tripp trapp stol framför. Men Adam försöker bara putta undan den. En gång lyckades han.

Det är ju ingen fara, jag kollar ju honom hela tiden, men ändå, det är drygt. Det är ju inte svårt. Men jag kan inte göra det själv, för den måste kapas först. Kanske farbror gör det ikväll.
  • Starlet1

Idag ska vi åka till Kvarnsveden och gå på banken. Annars blir vi nog inne. Kanske en snabbis till Kupolen, vill också ha stegräknare.

Men jag hittade en sida www.tappa.se där man som lag kan tävla. Nån intresserad?

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)