Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Michaela83 skrev 2008-03-19 09:13:01 följande:
    det här huset, ligger gatan nedanför oss, har vi gått förbi många gånger och sagt: "det där huset skulle passa oss perfekt"... Och NU är det till salu. *suck*www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/125659Blir nog att gå på visningen iaf, men som marcus sa"orka flytta en gata"... :-S
    Fint! Såg ut att vara fint kakel i köket, kakelnörd för tillfället, letar själv. Det är sånt kakel som vi har nu, såg det ut som. Det är jättebra. Lätt att hålla rent.
  • Starlet1

Mmm skumt väder. Lite sol men ändå snö.

Jag rusade ut ur köket för att hinna lägga i ett par kalsonger i Götes låda, vi har inte stort. Det gick jättefort, men under tiden han Adam öppma vitrinskåpet och leka med finglasen, huh.

Gud vad arg han blev när jag ställde en stol framför skåpet. Det går inte att stänga. Får ta och barnsäkra det.

• Starlet1

Vi ska äta middag i Tällberg på Långfredan, svärfar fyller 75 år. Sen ska vi nog bara vara hemma och kurera man och barn.

• Starlet1
    supervejron skrev 2008-03-19 19:54:01 följande:
    nån som vill med till leklandet imorgon?`Vi ska dit 10-11
    Jag vet inte. Skulle ju vara jätteroligt att komma ut, men jag tror vi blir inne imorgon också.
  • Starlet1
    Knastroll82 skrev 2008-03-19 19:59:47 följande:
    Blääää! Jag var på glukosbelastning i dag, och fy sjutton vad äcklig den där sörjan man ska dricka var!
    Hur gick det då?
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-03-19 20:02:06 följande:
    Jag ska till käftis imorgon ,sen ska vi hämta nya bilen o åka till Leksand :D
    Skulle också till käftis imorgon, men jag avbokade Generad
  • Starlet1
    Knastroll82 skrev 2008-03-19 20:03:03 följande:
    Finfint! 5,9 innan och 6,2 efter...Man ska ha under 7 innan och under 10 efter, jag var under sju på båda.
    Vad skönt. Med Agnes hade jag 9,2 på den andra, så jag klarade mig. Men med Adam hade jag 12 så jag fick mäta. Jobbigt.
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-03-19 20:04:11 följande:
    Nej, varför? du måste kämpa emot din demon :)

Hihi, nädå, jag är inte så himla rädd. Men jag tycker det är så drygt. Skulle ändå bara få skäll känner jag. Ska dit i maj istället.

Hade ingen barnvakt, och vill inte ta med Adam dit.

• Starlet1
    Knastroll82 skrev 2008-03-19 20:06:39 följande:
    Usch då... I vilken vecka fick du göra dem? Jag hade en nu i vecka 15, och sen ska jag på en till mot sista trimestern.hur gör de när de mäter? Är det blodprov ofta som gäller då eller?
    Jag gjorde rätt sent med Agnes, minns inte vilken vecka. Men med Adam så bad jag om en koll tidigt, eftersom jag var överviktig och hade lite högt med Agnes. Ville inte riskera nånting den här gången.

Jag fick en sån där blodsockermätare. Att sticka mig i fingret tre ggr per dag och mäta. Det gick bra, jag hade bara kostbehandling.
  • Starlet1
    Knastroll82 skrev 2008-03-19 20:12:06 följande:
    Fick du mäta under hela gravven då eller bara under en tid?
    Under hela graviditeten, men det var aldrig nån som kollade mig.
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)