• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Nirnaeth
    smarties skrev 2008-02-23 09:18:01 följande:
    "den kommer när den är redo, oavsett vad man gör"... mm det har man ju fått höra.Vilket jag vägrar trott på varje gång.Jag tror dom håller sig krampaktigt fast där inne, nyper sig fast i allt dom får tag på och vill bo kvar där tills dom blir arton år.. :PDet kändes som det åtminstonde :DIdag ska vi gå ner till Dollarstore och köpa lördagsgodis, och då ska jag in på Barnens Hus och se om dom har fått in några snygga vagnar. (Är ju ute efter en singel till Max)Men det lär dom väl inte ha.Ingen som vet om P&T´s pink camo finns någonstans o kika på? Den ser så fin ut på bilderna...men inget som skulle passa mina ungar..men man kan ju få dregla :D
    Ja det känns ju lite uppgivet att bara acceptera att man inte kan göra nåt, man vill gärna tro att man kan påverka!

Fast det är iaf lite underhållande att sitta och läsa om alla "dunderknep" folk har, ingen vet egentligen om nåt funkar, men alla har hört nånstans att just deras knep ska vara det som gör susen.
    Läste nåt om nån helsnuskig sörja man skulle dricka..masa hopkok som lät riktigt vidrigt.
    Hur desperat jag än blir, tänker jag inte ge mig på den kan jag lova!
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-02-23 09:25:23 följande:
    Ja det känns ju lite uppgivet att bara acceptera att man inte kan göra nåt, man vill gärna tro att man kan påverka!Fast det är iaf lite underhållande att sitta och läsa om alla "dunderknep" folk har, ingen vet egentligen om nåt funkar, men alla har hört nånstans att just deras knep ska vara det som gör susen. Läste nåt om nån helsnuskig sörja man skulle dricka..masa hopkok som lät riktigt vidrigt. Hur desperat jag än blir, tänker jag inte ge mig på den kan jag lova!
    Mmm den röran skulle jag heller inte ens peta på.. :)
    Håller dock tummarna att du inte behöver gå över mer än 2-3 dagar..maximalt..sen kommer tösen o komma med racerfart.. :D
    Har ni allt planerat ifall det går tokfort? :D
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Nirnaeth
    smarties skrev 2008-02-23 09:28:35 följande:
    Mmm den röran skulle jag heller inte ens peta på.. :)Håller dock tummarna att du inte behöver gå över mer än 2-3 dagar..maximalt..sen kommer tösen o komma med racerfart.. :DHar ni allt planerat ifall det går tokfort? :D
    Ja allt är packat och klart, både min väska, och Xanders, och alla inblandade barnvakter är förberedda med nycklar och info.
    Det som är så bra är ju att min bror kommer bo på samma gata som oss, från och med idag, så han behöver bara springa hit när vi ringer
    Måste bara prata lite med dagis på måndag också, så att dom vet hur vi har tänkt göra ifall Xander är där när allt sätter igång.

Är lite rädd för att det ska gå för fort också, men samtidigt föredrar jag nog en snabb förlossning än att behöva ligga där och tröka hur länge som helst. Förra gången sov jag ju iofs mest hela dagen, och stackars Thomas hade hur tråkigt som helst.
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-02-23 09:39:11 följande:
    Ja allt är packat och klart, både min väska, och Xanders, och alla inblandade barnvakter är förberedda med nycklar och info. Det som är så bra är ju att min bror kommer bo på samma gata som oss, från och med idag, så han behöver bara springa hit när vi ringer Måste bara prata lite med dagis på måndag också, så att dom vet hur vi har tänkt göra ifall Xander är där när allt sätter igång. Är lite rädd för att det ska gå för fort också, men samtidigt föredrar jag nog en snabb förlossning än att behöva ligga där och tröka hur länge som helst. Förra gången sov jag ju iofs mest hela dagen, och stackars Thomas hade hur tråkigt som helst.
    hejja, bra planerat :D
    Jag föredrog faktiskt den snabbare förlossningen mot den första "långsamma".
    Nu hade man ju mer koll, och visste vad som hände, och så kunde man koncentrera sig mer på sig själv och värkarna istället för att lyssna på alla andra..
    Jag sket totalt i vad dom sa och körde mitt eget race jag. :)
    funkade tydligen hur bra som helst.
    Men det första jag gjorde den här gången var ju att sätta igång radion så jag slapp höra maskinen... :D
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Nirnaeth

Åååh, äntligen har dom släppt "Stora Maskiner" på dvd!!
    Gissa om Mr X kommer gilla det!

• Martha

Hejhej....

vad tror ni??? I natt när Jens skulle ge Malva mat upptäckte han att han var jätte yr i huvudet.. när han lutade sej framåt så lixom trillade han bara framåt han fick försöka massor med gånger innan han kom upp ur sängen..  Och nu på morronen är han fortfarande lika yr.. säger att det känns konstigt i huvudet...  vad kan det vara?

• Michaela83
    Martha skrev 2008-02-23 10:37:24 följande:
    Hejhej....       vad tror ni??? I natt när Jens skulle ge Malva mat upptäckte han att han var jätte yr i huvudet.. när han lutade sej framåt så lixom trillade han bara framåt han fick försöka massor med gånger innan han kom upp ur sängen..  Och nu på morronen är han fortfarande lika yr.. säger att det känns konstigt i huvudet...  vad kan det vara?
    lågt blodtryck?
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Martha
    Hejhej....       vad tror ni??? I natt när Jens skulle ge Malva mat upptäckte han att han var jätte yr i huvudet.. när han lutade sej framåt så lixom trillade han bara framåt han fick försöka massor med gånger innan han kom upp ur sängen..  Och nu på morronen är han fortfarande lika yr.. säger att det känns konstigt i huvudet...  vad kan det vara?
    Kan tilläggas att han fick värsta locket för ena örat i går eftermiddag som bara klickade till...
  • Mary Cherry
    Virus på balansnerven. *smyger ut igen och fortsätter tjuvläsa Generad*
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)