Inlägg från: Malin K F |Visa alla inlägg
  • Malin K F

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

JAS>> 4 h hade varit häftigt. Men man vett ju aldrig. Kanska förlossningen tar 4 h.

Mamma till Whilma o5o5o9+ syskon i magen bf o8o2o7
  • Malin K F

kl 16 idag tycker jag låter jättebra!

jojja skrev 2008-02-06 09:09:21 följande:
    God moooorgoooon!Jösses vad ni skriver! Har tagit mig lång lång tid att läsa.Helene--> Vill du ha hjälp med hur man skriver? Kan plita ner åt dig om du vill... Malin--> Säger som (vem det nu var som sa det): slog på datorn när jag kom innanför dörren för att kolla hur det stod till, så jag läste bara ditt inlägg om att du inte blev hämtad från badet igår innan jag slocknade. jobb: Ja. Fortfarande inget nytt under solen. Så förbannat struligt! Igår var jag hård på chefen och menade på att produktionstakt inte får göra att man slarvar med säkerheten. Man kan väl säga som så att han sa inte Hej då när han gick hem Tycker synd om en av mina arbetskamrater. Han ville inte gå upp på 4skift, men blev tvingad. Nykär, flickvännen jobbar dagtid osv vilket innebär att man knappt ses nåt! Nu hade de tänkt åka iväg på nån av de lediga veckorna för eftersom han började jobba efter sommaren har han inte så mycket semester i sommar. En jäkligt bra tanke av honom tycker jag. Men så säger chefen att "planera inte in nåt på lediga veckorna, det blir nog ändringar i skiftformen". GAaaaaah! Ursäkta. Men det är så skönt att få gnälla av sig! (och så undrar jag varför jag inte sovit nåt bra inatt, bättre att få ur sig sånt här innan man lägger sig!) Bessie--> Men, vad är det frågan om? Du och jag har ju en plan? 18 juni får jag fast jobb (förhoppningsvis) och sen är det pang på bara Fasen vad trist med din brors familj. Men, det kanske kommer nåt bra ut av det också... Onekligen har ju hon gett upp, och då måste han väl kunna hitta nåt bättre?!?! *kram* Öööh. Dags att göra nåt. Kanske.
  • Malin K F

NK80>> det hoppas jag också, för idag känner jag mig som en tickande BOMB! HAr varnat maken så han är i garaget. Frågade om lov, svarde då vad tror du. Vad ska jag säga att du ska göra istället då? Dumma karlar ibland. Känner mig gråtfärdig och ont som f:n. Inte på humör alls.

Men imorgon är en annan dag!

• Malin K F

Men att få nu innebär ganska lång tid på neo. Inget att rekomendera.

NK80 skrev 2008-02-06 21:12:34 följande:
    Helene, Jag är nu i vecka 35 så om det skulle dra igång nu så vore det inte någon fara för bebisen men se det tror jag inte att det gör dock, kommer säkert få gå med dessa onda sd i flera veckor!
    Helene>> tack, jag hoppas också på 4 imorgonbitti, funkar bra att åka indå, jag behöver nog sova inatt. Kan få börja då.
  • Malin K F

Tinna>> TACK! Hoppas du har en spännande och rolig dag på jobbet. Njut av den.

Helene>>Den boken är unerbar. Att ha barn och fått barn är fantastiskt. Lycka till i ditt beslut om att skaffa fler. Alla tillfällen är ett bra tillfälle.

Syster>> hoppas O mår bättre.

NK80>> ta det lugnt!

JAS >> åhhh ärtsoppa det är gott. Men hur gick det med Erik och soppan?

Emejo>> lycka till med renoveringen. Vill se bilder.

Nej ingen bebis kl 4. inatt heller. Men 16 i eftermiddag. IDAG ÄR BF!!! Annars kanske det sätter fart inatt efter att jag fått akupunktur 19.30 ikväll så får jkag barn imorgon och då har det gått 4 dagar.

• Malin K F
    Dinkanesh skrev 2008-02-07 12:33:59 följande:
    jas ja men det är klart! skicka ett pm om när du har tid, så ska vi fixa det! Är det något du känner dig osäker på, så fråga.Detsamma gäller er andra, är ni intresserade av att testa eller få en dos till, så hojta här eller privat. jojjahärligt!! malini morgon, då jäklar!
    JA!!!!! Det är väl då det smäller! Hoppas vi!

HAr varit på stan och lunchat med gubben och jag känner mig pigg idag, fin väder och allt. Fått lite energi av DINK, Tackar! mm. tyckte att detta var en toppen dag till BOMBEN SLOG NER I MIN MOBIL.

Polisen ringer och vill ha mig som vittne, därför att det har kommit in en anmälan om barnmisshandel på ett av förskolans barn. Kändes som jag skulle ställa mig och spy på stället. Ont i magen, kallsvettig allt bara la sig som ett lock över allt bra. Jag vill bara sitta ner och gråta.
  • Malin K F

hemma! Men barnet har pratat med mig om detta.

• Malin K F
    systeryster80 skrev 2008-02-07 16:00:22 följande:
    Usch! Vad jobbigt! Var det förskolan som anmälde eller någon annan?
    Någon annan!
  • Malin K F

NK80>> jag hoppas på bebis inatt eller imorgon den får välja själv, Vilket!

• Malin K F

God morgon! Eller vad F..n det är! Ingen bebis så långt ögat når. Inte ens en LITEN värk inatt. Jag som fick fler igångsättningsnålar igår. ja ja. Men idag är det ju 4 dagar sen så skanske under dagen. Snarkat har jag gjort för jag vknade av att gubben låg i gästrummet.'

Jojja>>hoppas du fått sova gott!!!låter inte kul det där med din arbetskamratsbarn! Usch!

Nk80>> krya på dig, du som precis har blivit frisk. Men det kanske är ett tecken på att du ska vara hemma ochj ta det lugnt.

Sys>>> lilla gubben, ingen höjdare med så mycket feber. Rasmus såg väl sig själv i glasdörrarna, lättroad!!!

Tinna>> håll din mensvärk härifrån, den saknar jag inte.

Emejo>> då blir det tyg också då. Du syr mycket kläder till dina barn! Du är duktig.

Så var man övertidare IGEN DÅ! Hmmm jag skämmer tydligen bort skrutten där inne. Sparkar som en galning gör den också idag.

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]