Aprilmammor 2005 [tråd 12]
JAS>> 4 h hade varit häftigt. Men man vett ju aldrig. Kanska förlossningen tar 4 h.
JAS>> 4 h hade varit häftigt. Men man vett ju aldrig. Kanska förlossningen tar 4 h.
kl 16 idag tycker jag låter jättebra!
NK80>> det hoppas jag också, för idag känner jag mig som en tickande BOMB! HAr varnat maken så han är i garaget. Frågade om lov, svarde då vad tror du. Vad ska jag säga att du ska göra istället då? Dumma karlar ibland. Känner mig gråtfärdig och ont som f:n. Inte på humör alls.
Men imorgon är en annan dag!
Men att få nu innebär ganska lång tid på neo. Inget att rekomendera.
Tinna>> TACK! Hoppas du har en spännande och rolig dag på jobbet. Njut av den.
Helene>>Den boken är unerbar. Att ha barn och fått barn är fantastiskt. Lycka till i ditt beslut om att skaffa fler. Alla tillfällen är ett bra tillfälle.
Syster>> hoppas O mår bättre.
NK80>> ta det lugnt!
JAS >> åhhh ärtsoppa det är gott. Men hur gick det med Erik och soppan?
Emejo>> lycka till med renoveringen. Vill se bilder.
Nej ingen bebis kl 4. inatt heller. Men 16 i eftermiddag. IDAG ÄR BF!!! Annars kanske det sätter fart inatt efter att jag fått akupunktur 19.30 ikväll så får jkag barn imorgon och då har det gått 4 dagar.
hemma! Men barnet har pratat med mig om detta.
NK80>> jag hoppas på bebis inatt eller imorgon den får välja själv, Vilket!
God morgon! Eller vad F..n det är! Ingen bebis så långt ögat når. Inte ens en LITEN värk inatt. Jag som fick fler igångsättningsnålar igår. ja ja. Men idag är det ju 4 dagar sen så skanske under dagen. Snarkat har jag gjort för jag vknade av att gubben låg i gästrummet.'
Jojja>>hoppas du fått sova gott!!!låter inte kul det där med din arbetskamratsbarn! Usch!
Nk80>> krya på dig, du som precis har blivit frisk. Men det kanske är ett tecken på att du ska vara hemma ochj ta det lugnt.
Sys>>> lilla gubben, ingen höjdare med så mycket feber. Rasmus såg väl sig själv i glasdörrarna, lättroad!!!
Tinna>> håll din mensvärk härifrån, den saknar jag inte.
Emejo>> då blir det tyg också då. Du syr mycket kläder till dina barn! Du är duktig.
Så var man övertidare IGEN DÅ! Hmmm jag skämmer tydligen bort skrutten där inne. Sparkar som en galning gör den också idag.